مرجع خبری رئال مادرید : در فاصله کمتر از شصت ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید 155 میلیون یورو پول برای هزینه کردن دارد. شاید در گذشته این مبلغ در فوتبال زیاد به نظر می رسید اما در حال حاضر نهایتا بتوان یک یا دو خرید معقول با آن انجام داد.

رئال مادرید بر اساس بودجه فصل آینده خود 155 میلیون یورو برای خرید در اختیار دارد. در حال حاضر همچنان گزینه های خرید کهکشانی هایی نظیر پوگبا و نیمار روی میز است.  رئال مادرید سابقه خریدهای لحظه آخری نظیر رونالدو نازاریو و بیل را داشته و حالا شاید در این تابستان هم این داستان ادامه یابد.

رئال مادرید فعلا فروش کیلور ناواس به پی اس جی و خرید قرضی آرئولا را نهایی کرده است.  اما احتمالا این تنها خرید نیست. رئال مادرید 155 میلیون یورو بر اساس بودجه اش در اختیار دارد.  پوگبا رویای زیدان است اما همچنان درها  به روی نیمار بسته نشده. هر چند که هزینه 500 میلیونی بازیکن برزیلی کار جذب وی را به شدت مشکل کرده است.

یکی از نکات این است کمه لیست رئال مادرید پر است و به همین خاطر ماریانو باید جدا شود. از سویی دیگر گزینه هایی نظیر اریکسن و فن ده بیک برای خرید در میانه زمین همچنان مطرح هستند.