مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مورد اعتماد پرز گزارشی در مورد ماجرای مذاکرات نیمار و رئال مادرید در این تابستان منتشر کرده است.

به گفته این منبع، چند ماه پیش نزدیکان نیمار اولین تماس را با رئال مادرید در موردا این انتقال داشته اند. در آن زمان در سانتیاگو برنابئو هیچ کس نمی خواست که با باشگاه فرانسوی دریگری ایجاد شود و به همین خاطر این تماس جدی گرفته نشد. اما رئال گزینه خرید نیمار را در گوشه ذهنش برای روزهای پایانی نقل و انتقالات نگه داشت.

هفته ها سپری شدند و نیمار به مدیران پی اس جی اعلام کرد که می خواهد به اسپانیا برگردد. شرایط در آن زمان کاملا عوض شد. مدیران تیم فرانسوی حاضر به مذاکره شدند. گزینه نیمار بارسلونا بود هر چند که هرگز درها را به رئوی رئال مادرید نبست. اما چرا هرگز به صورت جدی وارد ماجرای نیمار نشد؟

یکی از دلایل اصلی مربوط به تردید در مورد شرایط بدنی این بازیکن بود. مدیران رئال مادرید با توجه به مصدومیت هیا این بازیکن در دو فصلا خیر به شدت در مورد خرید او مردد بودند. به همین خاطر مدیران رئال در دو هفته اخیر به دور از حواشی مذاکرات را دنبال می کردند. رئال این بازیکن را فقط و فقط قرضی می خواست آن هم به شرطی که پی اس جی بپذیرد که اگر این بازیکن مصدوم شد، دستمزدش را بپردازد. این انتقال 500 میلیون یورو هزینه داشت و به همین خاطر مدیران رئال جای هیچ ریسکی نمی دیدند.

در حالی که بارسلون ابا فشار مسی و بقهی اعضای رختکن تلاش می کرد که نیمار را برگرداند، جلسه برگزار می کرد، بازکینان مختلف را پیشنهاد می داد، رئال از دور کار را دنبال می کرد.

در هفته های اخیر پدر نیمار به صورت مداوم با رئال مادرید تماس می گرفت تا شانس انتقال را زنده نگه دارد. رئال همه چیز و همه تحرکات را دنبال می کرد اما هرگز به صورت جدی وارد انتقال نشد.