مرجع خبری رئال مادرید : انقلاب فرانسوی که زیدان وعده داده بود، چه شد؟ زیدان به مادرید برگشت و قول تغییر داد اما نتوانست به وعده اش عمل کند. تنها خرید روز پایانی نقل و انتقالات، آرئولا بود که جانشین زیدان شد. حالا حس کلی این است که خبری از تحول نیست چرا که به جز هازارد بقیه خریدها برای نیمکت هستند.

به نظر می رسد که پروسه انقلاب در ترکیب رئال مادرید، شکست خورده است. رئال مادرید در همان آغاز نقل و انتقالات کار خریدهای خود را نهایی کرد. به جز آرئولا، آخرین خرید رسمی مندی بود که در روز 21 خرداد خریده شد. بعد از آن  رئال هیچ خریدی نداشت و مذاکرات با پوگبا و نیمار با شکست مواجه شد.

نتایج ضعیف پیش فصل هم نظر رئال مادرید را تغییر نداد. پوگبا، بازیکن محبوب زیدان بود اما خریده نشد. جذب او غیرممکن بود چرا که هر چند که خود بازیکن خیلی دوست داشت که به برنابئو بیاید اما یونایتد حتی اجازه آغاز مذاکرات را هم نداد.

زمانی که خرید پوگبا منتفی شد، رئال مسئله نیمار را آغاز کرد. پی اس جی می خواست این بازیکن را بفروشد و رئال هم یکی از مشتریانش بود. هر چند که رئال از دور شرایط را دنبال می کرد و هرگز پیشنهاد جدی نداد.

رئال تابستان شلوغی داشت اما خبری از تحول نبود. با مجموع نقل و انتقالات، 19 بازیکن خریده شدند یا رفتند. رئال مادرید توانست خلاء رونالدو را با هازارد پر کند. پس از سالها یک رقیب جدی برای بنزما یعنی یوویچ را خرید. اما مشکل این جاست که به جز هازارد همه خریدها برای نیمکت هستند و خبری از تحول نیست.