مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز پس از 17 سال مدیریت در رئال مادرید برای اولین بار از فرذوش یک دروازه بان درآمدزایی کرد. کیلور ناواس با 15 میلیون یورو به پی اس جی رفت و آرئولا به صورت قرضی به رئال آمد.

رئال بدین ترتیب امسال کورتوا و آرئولا را به عنوان دروازه بان های اصلی خواهد داشت و آلتوبه جوان دروازه بان سوم تیم است.  با رفتن کیلور ناواس به پی اس جی و انتقال قرضی لوکا زیدان و لونین به راسینگ و وایادولید، رئال عملا خط دروازه اش را به کل تغییر داد.

پرز هرگز تا کنون از فروش دروازه بان درامدزایی نکرده بود. به طور مثال کیکو کاسیا در زمستان گذشته به صورت رایگان راهی لیدز شد. روبن یانیز در سال 2017 رایگان راهی ختافه شد.

در سال 2015 ، ایکر کاسیاس گلر اسطوره ای رئال مادرید به صورت رایگان راهی پورتو شد. رئال مادرید  حتی پذیرفت که بخشی از دستمزدش را بپردازد. در تابستان 2014 ، خسوس ناواس رایگان به لوانته رفت و مخیاس هم در این شرایط راهی میدلزبورو شد. آنتونیو آدان دیگر بازیکنی بود که در تابستان 2014 رایگان از رئال به کالیاری رفت. در سال 2012 ، یرژی دودگ بعد از رئال از فوتبال بازنشسته شد. جوردی کودینا نیز در تابستان 2009 به عنوان بازیکن آزاد به ختافه رفت.

پرز در دوره اولش هم درآمدی از دروازه بان ها نداشت. سزار سانچز قرضی به ساراگوسا رفت، بودو ایلگنر آلمانی به علت مصدومیت از  فوتبال بازنشسته شد. بیتزاری آرژآنتینی اولین دروازه بان فروشی پرز بود که رایگان در تابستان 2000 راهی وایادولید شد. به طور مثال در دوران رامون کالدرون، دیگو لوپز به قیمت شش میلیون یورو به ویارئال فروخته شده بود.