مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد تابستانی که گذشتف صحبت کرد:”فصل قبل برای همه مشکل بود. هم برای من و هم برای تیم. درک می کنم که من را بیش از بقیه مقصر بدانند. به شدت مورد انتقاد قرار گرفتم که البته عادلانه نبود.

بازیهایش:” نمی گویم با خوشحالی بازی می کنم اما بازی می کنم. وقتی بازی می کنم بسیار حرفه ای هستم و همه تلاشم را برای باشگاه و کشورم انجام می دهم. مسلما اختلافاتی مطرح است. در این باره باید با رئال مادرید صحبت کنیم و در این زمینه استثنائاتی هم وجود دارند.”

شرایط فعلی:”حس می کنم که آماده هستم و اوضاعم خوب است. در آمادگی کامل هستم. شاید در تابستان این آمادگی را نداشتم. یک هفته کامل تمرین می کنیم و حالا برای بازی فردا هم انگیزه دارم. تیم ملی باید برنده شود تا دوباره به این مسیر برگردد.”

در ژوئن آماده نبودی:”از نظر ذهنی تحت تاثیر فشارها نبودم اما این که پنج، شش هفته بازی نکرده بودم روی عملکردم تاثیر گذاشت و از نظر بدنی در بهترین شرایط نبودم.”

انتقادها:”گوش نمی دهم چرا که نمی دانم از چه صحبت می کنند. چیزی نمی خوانم. بسیاری از افراد از شرایط من باخر نیستند.”

تابستان مشکل:”ژیاد روی من تاثیر نگذاشت. تعطیلات تابستانی بسیار خوبی داشتم.  در پیش فصل تمرکزم را حفظ کردم. حرف های خوب و بد زیادی زده شد اما با جدیت تمرین کردم. چیزهایی که در باشگاه رخ داده، خصوصی می مانندو اما اگر می خواهید جوابی بشنوید، باید از رئال مادرید بپرسید.”

سخت ترین تابستان تو بود؟” عالی نبود اما بد هم نبود. یک سال با هری ردنپ بازی نمی کردم. ایده آل  نبود اما دیگر گزینه است. سعی می کنم سخت تلاش کنم و تمرکزم را حفظ کنم. پیش فصل خوبی از نظر تمرینات داشتم و فصل را خوب شروع کردم.”

بازگشت هیجان به فوتبالش:”هرگز هیجانم نرفته بودم. برای فوتبال بازی کردن به من پول می دهند. فراز و نشیب هایی داشته ام اما همیشه در تمرینات با جدیت کار می کنم. وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، اگر خوب تمرین کنی اوضاع را تغییر می دهی و پاداش می گیریم.”

گلف:”قطعا علاقه شماره یک من، فوتبال است. گلف یک وقتگذرانی برای من است. هر فردی عادت خاص خود را برای وقتگذرانی دارد. هیچ چیز بدی در مورد بازی کردن وجود ندارد. مردم از کاه، کوه می سازند. سعی می کنم که بیرون از زمین آرامش خود را حفظ کنم.”