مرجع خبری رئال مادرید : بورخا مایورال مهاجم قرضی رئال که به لوانته رفته در مورد بازی شنبه صحبت کرد.

وی بیان کرد:” با زیدان در تابستان صحبت نکردم. مسقتیما با باشگاه صحبت کردم. درک می کنم که زیدان به من زنگ نزند. گفته بودم که لیاقت بازگشت به رئال را به دست نیاوردم. یوویچ را خریده بودند و من باید راه خودم را انتخاب می کردم. از کسی ناراحت نیستم.”

مایورال در این باره که بر خلاف فصل قبل بر اساس قراردادش مشکلی برای تقابل با رئال ندارد هم صحبت کرد:”خوب است. بند ترس کمی جنجالی بود. حالا در لوانته هستم. بازیکن رئال هستم اما می خواهم لوانته برنده شود چون فعلا بازیکن این تیم هستم.از بچگی به برنابئو می رفتم. در آن جا با رئال بازی کردم و حالا باید با تیمی دیگر بازی کنم. کمی عجیب است اما مشکلی ندارم. اگر گل بزنم خوشحالی نمی کنم. یازده سال در رئال بوده ام و این باشگاه همه چیز به من داده است. اگر بخواهم پیش بینی کنم؟ با گلهای مورالس و خودم با نتیجه دو بر یک می بریم. بنزما هم گل آنها را می زند.”

وی در مورد احتمال بازگشت به رئال مادرید هم صحبت کرد:”این یک رویاست اما نه در کوتاه مدت. باید به هر روز فکر کنم. می دانم که در چه سنی هستم و چه پیشرفتی باید داشته باشم. باید درس بگیرم ، تجربه اندوزی کنم و دقایق بیشتری پیدا کنم. امیدوارم که تا سه ، چهار یا پنچ سال دیگر در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرم.”