مرجع خبری رئال مادرید : مراسم معارفه آلفونس آرئولا در برنابئو بسیار محقر برگزار شد چرا که به جای حضور در تالار افتخارات ، برای این مراسم سالن کنفرانس در نظر گرفته شد و خبری از پرز هم نبود.

خوشامدگویی از جانب بوتراگوئنو:” شب خوش. آلفونس، باعث افتخار است که در رئال مادرید به تو خوشامد بگوییم. از یک باشگاه دوست نظیر پی اس جی آمدی. سه بار قهرمان لیگ فرانسه و قهرمان جهان شدی. حالا یک چالش خیلی مهم داریم تا از این پیراهن دفاع کنیم. از ابتدا از تو حمایت خواهیم کرد و همه انتظارات زیادی از تو داریم. برایت آرزوی بهترین ها را در این دوره داریم. خوش آمدی.”

تو قهرمان جهان شدی اما مربی ات زیدان هم قهرمان شده:”درست است که به باشگاهی آمدم که اسطوره ای نظیر زیدان در آن مربیسگری می کند و باعث افتخار من است که زیر نظرش بازی کنم و بیشترین تلاشم را خواهم داشت.”

هدفش در رئال مادرید:” سعی می کنم هر روز بهترین عملکردم را داشته باشم و در هر بازی آماده باشم تا هر زمان که نیاز بود، سطحم را نشان بدهم.”

زیدان به تو چه گفت؟” برخورد خوبی با من داشت و خوشامد گفت. چیزهایی که مربی به بازیکن می گوید، از رختکن خارج نمی شود.”

نقشی که در تیم ملی داری:” همه تلاشم را انجام می دهم هر چند که وقتی بازی نمی کنی مشکل است. اما وقتی فرصت داشته باشم، همه تلاشم را می کنم.”

به عنوان نیمکت نشین می آیی که برای تو چیز جدیدی است:”در حال حاضر به این مسئله فکر نمی کنم. امروز روز خوبی است چرا که در یک تیم بزرگ حضور دارم. همه تلاشم را می کنم تا آماده باشم و اگر فرصت بازی داشته باشم، بهترین عملکردم را ارائه می دهم. اگر بازی نکنم هم به جلو نگاه می کنم.”

امباپه در رئال مادرید :” تنها چیزی که در موردش با امباپه صحبت کردم، ریکاوری از مصدومیتش بود. ببینیم در آینده چه می شود. جزئیات صحبتمان را نمی گویم. او داستان خودش را دارد و من هم در رئال کار خودم را می کنم.”

توصیه به رئالی ها در آستانه تقابل با پی اس جی:”اتفاق جالبی است که این قدر زود دوباره باید مقابل باشگاه کودکی ام قرار بگیر. در مورد سبک بازی تیم توخل یا چیزهای دیگر صحبتی نداشتم. برخورد خوبی با من داشتند و خوشحال هستم. فردا بازی دیگری داریم که باید آماده باشیم.”

تفاوت ها با کورتوا:” او چپ پاست و من راست پا. هر دوی ما با دو دست خوب کار می کنیم و برخورد اول ما هم خوب بود. مربی مشترکی داشتیم که در این باره کمی با هم صحبت کردیم.”

می توانی فیکس شوی؟” درست است که فقط یک سال قرارداد دارم اما وقتی به این باشگاه می آیی و تاریخچه اش را می بینی، همه تلاشت را می کنی. سعی می کنم هر روز سطح خودم را ثابت کنم.”

به تو گفته اند که نیمکت نشین هستی؟” چیزی که من و مربی به هم گفتیم، بین خودمان می ماند. ببینیم من بازی می کنم یا کورتوا. باید اماده بردن بازیها و جامها باشم.”

بردن چمپیونزلیگ:” چرا که نه؟ جام ها را در تالار افتخارات دیدم و این به من انگیزه بیشتری برای قهرمانی داد. هر روز تلاش می کنیم و به رقابت ادامه می دهیم.”

پوگبا در رئال:” صحبتی نداشتیم. در اردوی اخیر مصدوم بود. از سالگی او را می شناسم. همیشه کاپیتان من در تیم ملی بوده است. هر کسی راه و داستان خودش را دارد.”

پیراهن رئال برای امباپه مناسب است؟” نمی دانم. فعلا در پاریس در حال ریکاوری از مصدومیتش است و من در این جا هستم.”

فشار دروازه بانی در رئال مادرید:” وقتی در بزرگ ترین باشگاه دنیا هستی همه انتظار دارند که نتایج خوبی بگیری. با من در مورد فشار ها صحبت شد و باید خودم را ثابت کنم. شماره یک که پوشیده ام؟ در این باره با دوستان و نزدیکانم صحبت کردم. این پیراهن را کاسیاس پوشیده که اسطوره کودکی ام بود. پیراهن های او را از بچگی داشته ام. شماره خیلی زیبایی است و باید ثابت کنم که لیاقتش را دارم.”

چرا قراردادت قرضی است ؟” توفاق جمعی بود. آخرین حرف را خودم می زنم چرا که خودم باید برای فوتبالم تصمیم می گرفتم. این یک فرصت برای بهتر شدن و حضور در هبترین باشگاه دنیا بود و می خواستم تجربه ای جدید با خانواده ام، دوستانم و هم تیمی هایم داشته باشم.”