مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در هفته چهارم لیگ توانست دومین برد فصل خود را مقابل لوانته با نتیجه سه بر دو کسب کند و اولین برد خانگی خود را به دست بیاورد.

در حالی که اتفاقات نیمه اول باعث شده بود تا بازی رئال مادرید و لوانته آسان به نظر برسد، اما تیم در نیمه دوم به خصوص با خروج کاسمیروی خسته افت کرد و بازی تیم نیز تضعیف شد. اما به هر صورت رئال مادریدی که در هر سه بازی قبلی تا لحظه آخر هواداران را آزار داده بود در این بازی هم تا لحظه آخر، مادریدیسموها را تا آستانه سکته برد!

در اولین بازی ادن هازارد و ادر میلیتائو در رئال مادرید، بهترین اتفاقات در نیمه اول و با ترکیب قدیمی رقم خورد.  بنزما با دو گلش درخشان ظاهر شد هر چند که می توانست گلهای بیشتری هم بزند. وینیسیوس در نیمه اول بهترین دقایقش را داشت که یک پاس گل طلایی داد. کاسمیرو که با وجود خستگی خودش را به بازی رسانده بود، گلزنی کرد. هر چند که تعویضش در نیمه دوم نشان داد که چه عنصر مهمی است و وقتی نباشد چقدر جای خالی اش در ترکیب محسوس است!

رئال در نیمه اول با نتیجه سه بر صفر  پیروز شد اما در نیمه دوم با وجود حضور هازارد از نظر هجومی زیاد موثر نبود چرا که در این نیمه ، کاسمیرو بیرون آمد تا لوکاس، خامس و کروس در خط هافبک قرار بگیرند و وینیسیوس، هازارد و بنزما در خط حمله. ساختاری که طبیعتا دلیلی هم نداشت که رئال با آن خوب بازی کند چرا که خبری از هافبک دفاعی نبود. رئال روی اشتباهات دفاعی کارواخال و راموس دو گل خورد تا دقایق پایانی کابوس وار باشند و در نهایت کورتوا تیم را از سومین تساوی پیاپی نجات بدهد!

به هر صورت رئال در آستانه بازی با پی اس جی بدون تلفات توانست سه امتیاز را کسب کند تا فعلا به هشت امتیاز از چهار بازی برسد.