مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد هافبک بلژیکی در مصاحبه با سایت یوفا در مورد بازی با پی اس جی صحبت کرد. وی می گوید :” بازی در رئال مادرید یکی از برنامه هایم بود، یک رویاست.”

پیوستن به رئال مادرید :”بخشی از بنرامه هایم بود. وقتی در چلسی بودم حس می کردم که رویایم این استک ه روزی در این باشگاه بازی کنم. انتظار نداشتم که هفت سال در چلسی بازی کنم اما همه چیز خوب پیش رفت و در ان جا فرصت داشتم تا تقریبا هر سال جام ببرم. به همین خاطر این همه مدت آن جا ماندم. حالا حضور در این جا برایم یک رویاست و امیدوارم از آن استفاده کنم.”

انتقال به برنابئو:”رئال مادرید در فرانسه تیم مشهوری است و وقتی دوران فوتبالم را شروع کردم، زیدان در آن جا بازی می کرد. به همین خاطر از همان زمان مفهوم باشگاه برای من مفهوم رئال مادرید بود. در آن زمان برایم فقط پیراهن سفید مفهوم داشت و برنابئو بهترین استادیوم جهان بود. وقتی بچه بودم طرفدار رئال بودم و به همین خاطر می خوساتم به این تیم ملحق شوم.”

رابطه رئال مادرید و چمپیونزلیگ:” از وقتی به این باشگاه می آیی آن را حس می کنی. این باشگاهی است که موفقیت های زیادی داشته است. وقتی به رئال می آیی حس می کنی که هواداران منتظر قهرمانی چمپیونزلیگ هستند.  به همین خاطر توقعات این قدر زیاد است و بیش از هر باشگاهی هقمران شده اند.”

زیدان:”بیش از یک ماه است که با هم تمرین می کنیم.و خوشحال هستم. حس یک بچه کوچولو را دارم. هر روز چیزهایی یاد می گیرم. بی نظیر است ک هبا مربی کار کنی که وقتی با او صحبت می کنی می دانی که خوشد بازیکن بوده است. سعی می کنم از او چیزهایی یاد بگیرم و مطمئنم که همه چیز خوب پیش می رود.”

شوت زیدان در فینال نهمین چمپیونزلیگ:”فکر نکنم که این صحنه را مستقیم دیده باشم. فوتبال زیاد می دیدم اما نمی شد چمپیونزلیگ را ببینم چرا که باید زود می خوابیدم و استراحت می کردم. اما روز بعدش دیدم و بارها و بارها آن را دیدم. تورگان و من هم سعی کردیم در حیاط خانه مان آن صحنه را تکرار کنیم اما موفق نشدیم. به عنوان یک هوادار واقعی حس خوبی به آن لحظه پیدا کردم. بازیکنان آن تیم را هم یادم است، رائول، فیگو، رونالدو نازاریو و … دیدن انها فوق العاده بود. رئال ستارگان زیادی داشت که کنار هم بازی می کردند. این بخشی از تاریخ رئال مادرید است.”

اهداف رئال مادرید :” همیشه درون زمین سخت تلاش می کردیم. وقتی در باشگاهی هستی که به بردن نیاز دارد، باید گل بزنی. اما همیشه رفتار یکسانی داشتم. سعی می کردم که درون زمین لذت ببرم و می دانستم که نتیجه می گیرم. در این باشگاه بزرگ سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم، بازیها را ببریم و گل بزنم. کمی مثل دوران حضورم در چلسی است اما سعی می کنم که در رئال بهترین عملکردم را داشته باشم.”

معارفه در رئال مادرید :” خیلی خاص بود. وقتی در ان جا هستی حس می کنی که برنابئو خانه توست چرا که به حضور در استادیوم های مختلف عادت دارم. کنفرانس مطبوعاتی متفاوت بود. هواداران را دیدم، مانیتورها را دیدم، مدیر سخنرانی می کرد، همه دوربین ها روی من بود. نمی توانم توصیفش کنم. بسیار احساسی و خوشایند بود. وقتی همه این افراد را می بینی کمی بی صفر می شوی. وقتی که اجازه می دهم پاهایم درون زمین حرف بزنند، حس بهتری پیدا می کنم.”

فوتبال اسپانیا:” به نظرم هواداران در این جا ، هواداران واقعی هستند. در انگلیس این قدر هوادار وجود ندارد. هواداران در آن جا فوتبال را دوست دارند اما در این علاقه زیاد افراطی نیستند. در زمانی که در چلسی بودم و می باختیم، مثل هواداران ناراحت می شدیم اما هرگز حس یک افتضاح را نداشتیم. در اسپانیا شرایط فرق دارد. فوتبال برای آنها مثل همه چیز است و بازیکنان باید همه تلاش خود را انجام بدهند.”

از چه لحاظ باید بهتر شوی؟” خیلی لحاظ ها. حضور در یک لیگ متفاوت به معنی یادگیری چیزهای متفاوتی است. سبک بازی کمی متفاوت است، آماده سازی برای بزازیها هم همین طور . سعی می کنم چیزهای زیادی یاد بگیرم و از نظر تکنیکی و تاکتیکی بهتر شوم. همیشه سعی می کنم چیزهایی یاد بگیرم.”

هواداری:”من بسکتبال را دوست دارم اما مشکلی ندارم که سه روز بازیها را نبینم. هر روز فوتبال بازی می کنم اما خوب است که هر از گاهی از فوتبال دور شد. دوست دارم وقتم را با خانواده ام سپری کنم یا ورزش های دیگر را انجام بدهم. دوست دارم با همسرم گردش داشته باشم و کارهای خانوادگی انجام دهیم.”