مرجع خبری رئال مادرید : مارکا نزدیک ترین رسانه به فلورنتینو پرز عملا برای زیدان شمشیر را از رو بست و برای جانشینی دومین مربی برتر تاریخ رئال مادرید، لیست تعیین کرد.

فلورنتینو پرز همواره در زمان نتایج ضعیف، مربی ها را سپر بلای خود می کند تا کسی اشتباهات او را در خاطر نداشته باشد. حالا به نظر می رسد که پس از دل بوسکه، آنچلوتی، پلگرینی، بنیتز، لوپتگی، سولاری و … قرار است که زیدان افسانه ای فدا شود. مردی که آن قدر عاشق رئال مادرید بود که در روزهای بحرانی فصل گذشته که حتی مربیان متوسط نظیر کونته حاضر به پذیرش پیشنهاد رئال نبودند، برگشت تا عشقش به رئال را ثابت کند. زیزو که به عنوان مربی، کمک مربی و بازیکن در رئال مادرید پنج چمپیونزلیگ برده و با 9 جام دومین مربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید است، در یک قدمی اخراج قرار گرفته است.

مارکا برای جانشینی وی لیست هم تعیین کرده است: رائول گونزالس، ماسیمیلیانو آلگری و مربی اخراجی منچستریونایتد و چلسی.

مربی پرتغالی سابق منچستریونایتد پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم و بدست آوردن دو جام نامعتبر یعنی جام حذفی و لیگ اروپا به علت اختلافاتی که با تک تک بازیکنان تیمش داشت، اخراج شد و حالا مشخص نیست که مربی که در شش سال اخیر از سه تیم مختلف (رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد) با خفت کنار گذاشته شده چطور قرار است که دوای درد تیم باشد. فراموش نکنیم که ادن هازارد، سرجیو راموس و مارسلو، سه تن از بزرگان تیم با او اختلافات شدیدی دارند و حضور این مربی قطعا دومین فصل بدون جام پیاپی رئال را رقم خواهد زد. بهترین پیشنهاد وی در تابستان گذشته از تیم ملی چین بود گویی که هیچ باشگاه بزرگ اروپایی او را نمی خواست اما حالا مافیای رسانه تلاش می کند که یک مربی که سالها ناموفق است را به عنوان منجی رئال مادرید معرفی کند و هواداران کم سن و سال تر که آبروریزی های وی به خصوص در فصل آخرش (تحقیر در برنابئو در فینال کوپا مقابل اتلتیکو، چهار تایی شدن مقابل دورتموند و…) را به یاد ندارند، فریب تبلیغات دروغین را بخورند.

گزینه بعدی رائول گونزالس است. مردی که کل کارنامه مربیگری او در سطح حرفه ای به سه بازی در کاستیا ختم می شود و انتخاب وی همان طور که باعث سوزاندن سولاری شد، ممکن است که کارنامه مربیگری اش را خیلی سریع بر باد بدهد.

گزینه سوم تا حدودی معقول تر است. ماسیملیانو آلگری، مربی ایتالیایی که در تابستان 2018 پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و کارنامه پرباری در یوونتوس داشته اما فعلا بدون تیم است.