مرجع خبری رئال مادرید : چیچاریتو مهاجم مکزیکی سویا در مورد بازی فردا شب تیمش و رئال مادرید گفت:”بازی در استادیوم خودمان برگزار می شود و انگیزه زیادی دارم. بازی زیبایی خواهد بود. نه فقط برای من بلکه برای کل تیم و هواداران .رد خانه بازی می کنیم و می خواهیم برنده شویم حتی اگر حریف خیلی مشکل باشد.”

شرایط رئال مادرید :” نمی توانم از بیرون در مورد تیم دیگری نظر بدهم به خصوص تیم مهمی نظیر رئال مادرید. باشگاه بزرگی هستند که همیشه به دنبال بردن هستند و این را در همه جا نشان داده اند اما ماموریت ما این است که به موفقیت برسیم.”

اگر به رئال گل بزنی خوشحالی می کنی؟” بله. گلها مایه مسرت هستند و به احترام هواداران تیم هایم همیشه خوشحالی می کنم. به حریف احترام می گذارم. احترام زیادی برای رئال مادرید قائل هستم که باشگاه خاصی برای من است.”

هم تیمی های سابقش نظیر ناچو، مودریچ، کارواخال، راموس و … در رئال مادرید:” بازیکنان بزرگی هستند. برخی از انها از بهترین های جهان هستند. با برخی از آنها در تماس هستم. حتی با لوکاس که بعد از من به رئال امد. بازیکن و شخصیت بزرگی است.”

راموس:”سرجیو یکی از بهترین مدافعان میانی دنیاست. کار را برای همه مهاجمان مشکل می کند. یگ الگو در تیم ملی و باشگاهش است که کیفیتش را سالهاست که نشان داده است.”

دوران حضورش در رئال مادرید :” بازین قرضی منچستریونایتد بودم و با رئال در مورد ماندن من به توافق نرسیدند. این چیزها به مدیران باشگاه ها مربوط است. بعد از آن دوران فوتبال خوبی داشتم.”