مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سویا در سانچز پیزخوان شرکت کرد.

شایعات در مورد اخراج شدنش:”اگر می خواستم روزنامه ها را بخوانم، الان این جا نبودم. بسیار آرامش دارم. یاد گرفتم که  هرگز ناامید نشوم و تا آخرین لحظه به تلاش ادامه می دهم.”

سویا:”فردا مقابل صدرنشین بازی داریم و باید برنده شویم. هیچ نکته دیگری وجود ندارد. حضور در رئال مشکل است. دو بازی مشکل را داشته ایم. اولی در پاریس خوب نبود و حالا یک بازی دیگر داریم.”

استعفا :”به رفتن فکر نمی کنم. فقط به بردن در بازی فردا فکر می کنم. شما در این جا هستید تا صحبت کنید و خوب هم صحبت می کنید. مشکلات بیرونی تحت کنترل ما نیست.”

شایعه مربی پرتغالی:” ناراحت نمی شوم که این شایعه مطرح شود. دلیلی ندارد که بگویم این چیزها را می خوانم یا نه. یک بازی را باختیم و باید شرایط را عوض کنیم.”

چرا پنجشنبه را به تیم استراحت دادید؟” بازیکنان باید یک روز استراحت می کردند.در 21 روز هفت بازی داریم. مهم است که همه چیز در زندگی سر جای خودش باشد.”

بازگشت به باشگاه:”تصمیم گرفتم برگردم چرا که حس می کردم نیروی پروژه ای جدید را داشتم. حالا در این جا هستم و به تلاش ادامه می دهم. باید متحد باشیم تا به اهداف برسیم.”

برنامه ریزی ترکیب:”اریکسن فن ده بیک؟ این چیزها به باشگاه مربوط است. این ترکیبی است که الان در این جا داریم و باید با داشته هایمان تلاش کنیم.”

آیا باشگاه از تو انتقاد کرده ؟” نه برعکس. کاملا به من نیرو داده اند. اگر این گونه نبود، بهتر بود که جدا می شدم.”

جدیت :” می دانیم که چه توقعات بزرگی وجود دارند. بازیها ممکن است پرتحرک باشند. وقتی خوب بازی کنیم می توانیم قدرتمند باشیم و ریتم بازیها را حفظ کنیم.”

از بازگشت پشیمان هستی؟” گفتن این نکته در شرایط مشکل آسان تر است. من تصمیم گرفتم که به این جا برگردم چرا که این پروژه ای جدید است. شرایط مشکلی داریم و تلاشم را می کنم. وقتی می بریم برای همه شرایط آسان تر می شود. باید متحد باشیم.”