مرجع خبری رئال مادرید : جولن لوپتگی سرمربی باسکی سویا در مورد بازی تیمش و رئال مادرید گفت:” آماده هستیم. از سفرمان ریکاوری کرده ایم و روی بازی فردا تمرکز داریم.سعی می کنیم با تمرکز آماده بازی فردا شویم. سعی می کنیم از حضور همه بازیکنان استفاده کنیم.”

رئال مادرید:”سعی می کنیم روی چیزی به جز بازی فکر نکنیم. می دانیم که مقابل یک تیم بی نظیر قرار می گیریم که استعداد بی نظیری دارند و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. دوست داریم ببینیم که سویا در این بازی خوب دفاع و حمله می کند.”

صدرنشینی در هفته پنجم:” روی پیش آمد ها تمرکز ندارم. بلکه روی عملکرد هر روز تمرکز دارم و به کوتاه مدت نگاه می کنم. بهترین اتفاق برای  ما مربیان همین است.”

بازی فردا یک چالش شخصی برای تو است ؟” انگیزه مربیگری در سویا برایم بالاترین است. امیدورام که سالها بتوانم در این تیم کار کنم. این بازی سه امتیاز دارد و به اندازه کافی به ما انگیزه می دهد هر چند که تقابل با رئال مادرید انگیزه بالایی دارد. از همه باشگاه هایم خاطرات مثبتی دارم. سعی می کنم مسئولیت پذیر و جاه طلب باشم.

زیدان و افت رئال مادرید:” بازیها مثل هندوانه هستند. تا آنها را باز نکنی نمی توانی داخلش چگونه است. رئال مادرید تیم فوق العاده ایست، ما هم همین طور. ترجیح می دهم که شرایطی که مربوط به خودم و باشگاهم نیست را آنالیز نکنم. به همکارانم و همچنین زیدان کاملا احترام می گذارم.”

چیچاریتو در ترکیب اصلی:”شرایط بازیکنان باریم مهم است. بازتاب رسانه ای این بازی را دوست دارم. از نظر فردی نیز مهم است که چه عملکردی از جانب تیم ببینیم.”

طلسم رئال مادرید مقابل بازیکنان سابق:”بر اساس چنین تفکراتی تیم هایم را نمی چینم.”