مرجع خبری رئال مادرید : موراتا به علت دریافت کارت قرمز دربی شنبه را از دست داد. احتمال لغو مصدومیت وی کم است و اینبازیکن احتمالا بازی مقابل رئال مادرید را از دست می دهد. او به علت دو کارت زرد روی یک صحنه اخراج شد.

بدین ترتیب سیمئونه باید نقشه هجومی خود را برای بازی با رئال عوض کند. آنها در بازی قبلی مقابل رئال در نیوجرسی از ژائو ، موراتا و دیگو کاستا استفاده کردند. تا کنون در این فصل موراتا و کاستیا به علت محرومیت یا مصدومیت هرگز کنار هم بازی نکرده اند. تنها دقایق آنها کنار هم شب گذشته بود که ده دقیقه بازی کردند و موراتا اخراج شد.

برای بازی مقابل رئال مادرید احتمالا لمار در کنار کوکه، سائول، توماس، ژائو و کاستا در ترکیب قرار می گیرد. لمار از مصدومیتش ریکاوری کرده و مقابل رئال بازی می کند. البته احتمال حضور ویتولو در ترکیب هم وجود دارد چرا که شروع فصل درخشانی داشته و در کنار فلیکس با دو گل، بهترین گلزن تیمش است.

البته احتمال دارد که سیمئونه در مقابل رئال مادرید خط هافبک تیمش را با حضور هکتور رهررا یا مارکوس یورنته تقویت کند. در پست دفاع کناری نیز آریاس به رقیبی سرسخت برای تریپیر تبدیل شده است.