مرجع خبری رئال مادرید : در دو بازی اخیر هیچ توپی به سمت دروازه رئال مادرید نیامده و تیم توانسته کلین شیت کند. در این فصل سلتا چهار شوت به دروازه رئال زده، وایادولید دو تا، ویارئال پنچ تا، لوانته سه تا، پی اس جی پنج تا و سویا و اوساسونا هیچی. رئال مادرید مجموعا با دریافت 19 شوت به چارچوب + پل خورده یعنی 47.4 درصد شوتهای حریفان به گل تبدیل شده است.

اگر پیش فصل را هم حساب کنیم رئال مادرید در تابستان با 71 شوت در چارچوبش در هفت بازی 18 گل خورد. زیدان به همین خاطر سعی کرد که کاری کند که تعداد شوت در چارچوب های حریفان به صفر برسد.

حالا رئال با خط دفاعی منسجم به مصاف اتلتیکو می رود. رئال در مقابل سویا با کارواخال،واران، راموس و مندی موفق بود و مقابل اوساسونا با اودریوزولا، میلیتائو، راموس و ناچو. در مقابل اتلتیکو خط دفاعی را کارواخال، واران، راموس و ناچو تشکیل می دهند.

اودریوزولا دیشب دومین بازی فصلش را داشت آن هم در حالی که مقابل سلا انتقاده ازا عملکردش زیاد بود اما توانست شب خوبی را کنار هم تیمی ها داشته باشد. میلیتائو نیز سومین بازی فصلش را انجام داد که دیشب کامل ترین و بهترین بازی او بود چرا که یکی از مقصران و ناکامان پارک دو پرنس بود. او دیشب 89.9 درصد دوئل های فردی را برد و 100 درصد تکل هایش موفق بودند. او چهار توپ رفع کرد و شش توپ ربود.