مرجع خبری رئال مادرید : یک سال پیش، وینیسیوس جونیور اولین بازی خود در رئال مادرید را داشت. او در دقایق پایانی بازی مقابل اتلتیکو در برنابئو با نظر لوپتگی وارد زمین شد و حالا پس از یک سال فرصت دارد تا در دربی حضور یابد، آن هم در حالی که گلش مقابل اوساسونا او را احیا کرده است.

وینیسیوس در تابستان 2018 به رئال آمد. در آن زمان لوپتگی تصمیم گرفت که او را روانه کاستیا کند. او پنج بازی در اکادمی ئرال مادرید داشت و پنچ گل زد. در دربی تیم های رزرو، تاچی بازیکن اتلتیکو حتی او را گاز گرفت! لوپتگی اما در روز هفتم مهر برای اولین بار به او فرصت داد تا در پست بال چپ قرار بگیرد که چند حرکت هم داشت و باعث شد تا کورئا کارت زرد بگیرد.

بهترین روزهای این بازیکن با سولاری بودند اما مصدومیت مقابل آژآکس در لیگ قهرمانان روندش را کند کرد. سولاری رفت و زیدان آمد که مربی فرانسوی سعی می کرد عجله ای در مورد بازی دادن به او نداشته باشد. وینیسیوس با سولاری 1610 دقیقه بازی کرد و دهمین بازیکن تیم از نظر دقایق بود. او یازده بازی پیاپی به عنوان یار فیکس در لالیگا و کوپا داشت و در پیروزی مقابل اتلتیکو هم درخشان ظاهر شد.

حالا او فصل را در حالی آغاز کرده که در پیش فصل 263 دقیقه داشت یعنی 41.75 درصد دقایق ممکن و مربی و سکوها انتقادهایی به عملکردش داشته اند. او مقابل اوساسونا یک گل عالی را زد تا به سمت احیا شدن حرکت کند.