مرجع خبری رئال مادرید: سائول هافبک اتلتیکو در مورد دربی شنبه صحبت کرد و گفت:”هر بازی مقابل رئال مادرید فرصتی است تا کارهای خوبی انجام بدهیم و با انگیزه زیادی آماده هر بازی شویم و حقیقت این است که توقعات خیلی مثبت هستند. هر بازی خیلی مشکل است. می دانیم که در بهترین شرایط خود نیستند اما همیشه خطرناک هستند و می دانند که بازی مقابل ما متفاوت است. همیشه دوست دارم که در چنین بازی حاضر شوم. جو بیرونی کاملا متفاوت است. پیش از دربی ها وقتی به خیابان می روی می بینی که مردم حس متفاوتی دارند و وقتی در دربی مقابل حریف قرار می گیری می بینی که باید مقابل حریف مشکلی قرار بگیری و باید از آن لذت ببری.”

کوکه کاپیتان اتلتیکو هم در مورد بازی صحبت کرد:”همه دربی هایی که داشته ام خاص بوده اند. این فرصت را داریم تا مقابل هواداران پیروز شویم و به صدر برسیم. سعی می کنیم از توانایی های خود در این بازی استفاده کنیم. قطعا بهترین خاطره ام از دربی ها مربوط به پیروزی در برنابئو در فینال کوپا بود. چهارده سال بود در آن جا برنده نشده بودیم. آن شب بالاخره طلسم شکسته شد. این که آن همه وقت رئال را شکست نداده بودیم غیرقابل توجیه بود. آن برد فشار را از روی ما برداشت چرا که بعد از آن به شکل متفاوتی مقابلشان بازی کردیم. حالا تیم باور دارد که می تواند مقابل رئال مادرید پیروز شود. حقیقت این است که حالا دربی ها را طور متفاوتی تجربه می کنیم.”

کوکه در مورد رئال مادرید افزود:”این که می گویند رئال مادرید قابل دستیابی است، صحت ندارد. حالا همه آن را مرده می دانند که این یک دروغ بزرگ است. آنها صدرنشین هستند و این اتفاقی نیست. آنها گروه خیلی قدرتمندی دارند.  آنها کیفیت تیمی و فردی دارند که به اندازه قبل نیست اما ترکیب منسجمی دارند. هازارد بازیکن فوق العاده ایست. کروس را خیلی دوست دارم. امیدوارم که بهترین عملکرد تیمی خود را نداشته باشند.”

کوکه در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو در نیوجرسی با نتیجه هفت بر سه بیان کرد:”برخی ان را یک بازی دوستانه می دانند اما همه می دانیم که هر بازی برای ما مثل یک فینال است. برای اتلتیکو بازی دوستانه وجود ندارد. سعی می کنیم همه بازیها را ببریم. آن شب شروع قدرتمندی داشتیم. امیدواریم شنبه همین طور باشد. این بازی همیشه در یاد هواداران ما خواهد ماند. همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. هرگز ندیده بودم که رئال هفت گل در هیچ سطحی بخورد. توانستیم با هفت گل برنده شویم.عملکرد خوبی داشتیم. حالا می خواهیم اولین برد خود مقابل اتلتیکو  در واندامتروپولیتانو را داشته باشیم. زمانش رسیده که در آن جا برنده شویم. چیز شرم باری وجود ندارد. هواداران باید دربی را ببرند و پیروز شوند. پیش بینی دربی؟ تصور می کنم که اتلتیکو برنده شود. نتیجه 1-0 هم کفایت می کند. گلهای زیادی نمی زنم و بیشتر اهل پاس گل بدهم. قطعا دوست دارم مقابل رئال گل بزنم.”