مرجع خبری رئال مادرید : ساویو بازیکن برزیلی اسبق رئال مادرید در مورد شرایط تیم گفت :” بردشان مقابل اوساسونا را دیدم. بازی خبوی داشتند و وینیسیوس و رودریگو گوئس گلزنی کردند.”

وینیسیوس و رودریگو:” خیلی خوب هستند. بسیار جوان هستند و سعی می کنند به پیشرفت ادامه بدهند. کیفیت بی نظیری دارند. بازیکنان متنفاوتی دارند که شخصیت فوق العاده ای دارند. دیدن آنها در این سطح برای من یک سورپرایز نیست چرا که مدتهاست آن ها را به خوبی می شناسیم. در رئال مادرید فشار خیلی بالاست اما واکنش خیلی خوبی داشته اند. هر دو را می شناسم. وینیسیوس در آکادمی فلامنگو سالهاست که می درخشید و حرف هیا زیادی در موردش وجود داشت. همه چیز در موردش خیلی سریع سپری شد. در عرض چند ماه از تیم زیر 17 سال به تیم بزرگسالان  فلامنگو رسید و کیفیت بی نظیری دارد. فصل اول رئال مادرید عالی بود. ”

شرایط وینیسیوس:” فصل اولش در رئال خیلی خوب بود. بازیکن بسیار جوانی است. پیراهن های سنگینی نظیر فلامنگو و رئال را به تن کرده است. اسان نیست. برنابئو زمین خاصی است. این بازیکن فشار را حس می کند و با شخصیتش واکنش نشان می دهد. بازیکنان جوان باید دقایق داشته باشند. جا برای بهتر شدن دارند اما پیشرفت به تدریج حاصل می شود.”

مقایسه وینیسیوس و رودریگو :” فکر نمی کنم وینی آماده تر باشد چرا که هر دو شخصیت خاص خودشان را دارند. وینیسیوس در سن 17 سالگی در فلامنگو بازی می کرد اما رودریگو هم در سانتوس در این سن مهم تر بود. هر دو با هم سازگار هستند. رودریگو بازیکن بسیار سریعی است که دریبل های ریز و زیبایی می زند و کیفیتش را روی گل مقابل اوساسونا دیدیم. همه چیز سریع  سپری شد. وینیسیوس بیشتر روی پاس های بند تمرکز دارد و مسلما باید در ضربات آخر بهتر شود. تردیدی ندارم که این اتفاق رخ خواهد داد.”

جا به جایی رودریگو میان تیم بزرگسالا نو تیم اصلی:” سخت است که از بیرون شرایط را آنالیز کنی. بایگاه باید تصمیم نهایی را بگیرد. مهم این است که بازی کند. اگر زیدان حس کند که نباید با تیم بزرگسالان بازی کند، کاستیا می تواند به او فرصت بازی کردن بدهد. رودریگو باید با فوتبال ، فرهنگ و کشور اسپانیا هماهنگ شود و این اعتماد به نفس با بازی کردن به دست خواهد آمد.”

دربی امشب :” بازی بزرگی است. دوست دارم بازی وینیسیسو را ببینم. روز خاصی است. من خوش شانس بودم که اولین بازی م در رئال مقابل اتلتیکو بود که گلزنی کردم و بازی با تساوی 1-1 تمام شد. آن شب با پای راست گل زدم. اتلتیکو از آن زمان خیلی عوض شده و تیم قدرتمندتری شده است.”

تغییرات رئال:” حالا آرامش بیشتری دارند. صدرنشین هستند و بهترین عملکردشان را دارند. اگر در لالیگا صدرنشین بمانند انگیزه شان برای چمپیونزلیگ بیشتر می شود .باید منتظر بمانیم.”