مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مورد اعتماد فلورنتینو پرز در گزارشی در مورد آخرین شرایط رئال مادرید توضیح داد.

دیاز در گزارش خود نوشته است که در حال حاضر احتمال اخراج زیدان اصلا مطرح نیست اما احتمال تغییرات در ترکیب زیاد است چرا که ترکیب رئال به خصوص در خط هافبک دچار ضعف های عمده ایست و نیاز به تقویت دارد.

زیدان در کل تابستان می خواست پوگبا را بخرد اما این اتفاق رخ نداد. سرمربی رئال با خرید گزینه های دیگر مخالفت کرد اما در زمستان خرید گزینه هایی نظیر اریکسن، فن ده بیک و کاماوینگا دور از انتظار نیست. بازیکن دانمارکی گزینه ای در دسترس است چرا که تاتنهام می داند که اگر بخواهد از فروختنش درآمدزایی کند فقط در زمستان می تواند این کار را انجام بدهد.  فن ده بیک فعلا در مقابل جدایی در زمستان مقاومت می کند اما گزینه اول سران رئال است. این بازیکن می داند که اگر در زمستان رئالی نشود شاید هرگز دوباره این فرصت نصیبش نشود. کاماوینگا 16 ساله که در رن می درخشد هم می تواند خریدی برای آینده باشد.

البته نباید فراموش کرد که لیست رئال مادرید فعلا پر است و اگر بازیکنی قرار باشد که وارد لیست شود، برخی دیگر باید جدا شوند. ماریانو دیاز که زیدان به هیچ وجه او را نمی خواهد و براهیم دیاز که به دنبال جدایی قرضی است می توانند لیست را خالی کنند.