مرجع خبری رئال مادرید : لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی رئال مادرید در مصاحبه با مارکا در مورد آخرین شرایطش صحبت کرد.

خط خوردن از لیست بازی با گرانادا:”ترکیب بسیار خوب و کاملی داریم. همه می دانیم که چه شرایطی داریم. همه ما پذیرفته ایم که یک روز ممکن است که خط بخوریم و یک روز ممکن است هم تیمی دیگری خط بخورد.”

مصدومیت های پرشمار تیم:”دقیقا نمی دانیم که مشکل چیست که این قدر مصدوم داریم. روند مشکلی است که سعی می کنیم هر چه زودتر بهتر شویم. پیش فصل خوبی داشتیم، درست مثل دو سال پیش بود. آماده سازی خوبی داشتیم.”

انتقادها از خودت در شروع فصل:”شرایط خوبی داریم. در رئال مادرید هستیم و طبیعی است که مورد قضاوت افراد مختلفی قرار بگیریم. باید آرامش داشته باشیم. بعد از بازیها سعی می کنیم از اخبار و حواشی دور باشیم، با خانواده شام بخوریم و در کنار انها باشیم. البته دوست دارم بازیهایمان را آنالیز کنیم، ببینیم از چه لحاظ می توانیم بهتر باشیم. این کارهایی است که دوست دارم.”

شبکه های اجتماعی:” باید مراقبش باشیم و هرگز دچار جنجال نشویم. همیشه سعی می کنیم که به هواداران صمیمی ترین چهره خود را نشان بدهیم.”

محبت هواداران مقابل بروژ:” محبت آنها را در این پنج سال حس کرده ام. همیشه محبتشان را حس کرده ام و از این بابت خوشحالم.”

این که اسپانیایی و محصول آکادمی هستی، ضرر می رساند؟” این قضیه نکات مثبت و منفی خود را دارد. شرایط تاثیرگذار هستند. از جایی که در آن هستم خوشحالم.”

با همه مربیان زیاد بازی کردی، از بنیتز تا زیدان، لوپتگی، سولاری و …” درست است. با همه این مربیان بازی کردم و خیلی خوشحالم. همه مربیانی که در دوران فوتبالم در رئال داشته ام روی من حساب می کردند. امیدوارم که سالها در این سطح بمانم.”

رقابت با وینیسیوس و رودریگو گوئس:”این مسئله را نمی توانم مدیریت کنم. دو بازیکن خیلی خوب هستند. خیلی جوان هستند. اگر به تلاش ادامه بدهند، در رئال مادرید موفق خواهند شد.”

چه حسی داشتی وقتی زیدان به تو گفت لامصب؟”برایم خیلی خوب بود (می خندد) از حرفهای مربی و اعتماد به نفسش خرسند هستم. تلاش می کنم که درون زمین فوتبال خوبی ارائه بدهم.”

آینده اش :”در رئال مادرید خوشحالم و امیدوارم سالهای زیادی در این جا بمانم. به هیچ وجه در عرض یک فصل شرایط عوض نشده است.”

با چه سیستمی راحت تری؟” در این پنج سال، رئال مادرید همیشه از سیستم 3-3-4 استفاده می کرد. دوستش دارم. سیستم 2-4-4 را هم خیلی دوست دارم و در رده های پایه در این سبک بازی می کردم. اما در هر سیستمی باشم، احساس راحت بودن خواهم کرد.”

عدم ثبات در بازی و نتایج:”کمی همین طور است. در برخی شرایط خوب نبودیم و بازیها را می باختیم. شرایط خوب پیش نرفت. بازی پاریس نقطه عطف بود. تیم با قلبش فوتبال بازی کرد و به جلو حرکت کردند. حس خوبی ارائه دادند.”

چرا در دقایق پایانی بازیها این قدر مشکل دارید؟” در برخی بازیها کمی اذیت می شویم. مهم است که بازیها را ببندیم و از این لحاظ باید بهتر شویم.”

شرایط در اروپا بد است و در لالیگا خوب:”در هیچ کدام از دو بازی چمپیونزلیگی که داشتیم نتایج دلخواه را نگرفتیم. بازیهای مشکلی داشتیم که کارمان در آنها مشکل شد. سعی کردیم شرایط را عوض کنیم و عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشته باشیم.”

عدم جدیت به زعم زیدان:” وقتی مربی چیزی را می گوید کاملا حق دارد. سعی می کنیم کاری کنیم که این شرایط تکرار نشود. هر چند که ممکن است مرتکب اشتباهاتی شویم.”

هدف اصلی فصل، لالیگاست؟” انگیزه زیادی برای کسب همه جامها داریم. سعی می کنیم تا پایان فصل برای همه جامها بجنگیم و به اهدافمان برسیم.”

هازارد:”بازیکن بسیار خوبی است و سالها در انگلیس کار کرده است. در اسپانیا هم شرایطش را ثابت خواهد کرد. خوشحالیم که او را در تیم خود داشته باشیم.”

بازگشت به سیبلس:”امیدوارم. برای همه جامها می جنگیم و سعی می کنیم شرایط را تغییر بدهیم.”

ماجرای سرقت از خانه ها:”بله، نگرانی ایجاد می کند چرا که مشکل است. نگران هستیم که روی خانواده ها تاثیر منفی بگذارد. تلاش می کنیم تا این شرایط تکرار نشود.”

بازگشت به تیم ملی:”مسلما رویایش را دارم. این برای هر بازیکنی مهم است. انگیزه زیادی دارم تا از پیراهن کشورم دفاع کنم.”