مرجع خبری رئال مادرید : اسطوره های رئال مادرید پس از تقابل با تیم بلنسس و پیروزی شش بر یک مقابل تیم پرتغالی امروز به مصاف تیم اسطوره های بولونیا می روند.

این بازی به بهانه 110 سالگی باشگاه بولونیا از ساعت 22:15 برگزار می شود که شبکه رئال مادرید هم بازی را پخش خواهد کرد. روبرتو کارلوس، کارمبو، آربلوا،؛ سیدورف، مارتین وازکز، آلفونسو و آماویسکا بخشی از ترکیب رئال مادرید در این بازی خواهند بود. بیتزاری دروازه بان آرژآنتینی نیز اولین حضورش در تیم اسطوره های رئال را خواهد داشت.

اسطوره های رئال مادرید در این بازی از سینیشا میهایلوویچ سرمربی فعلی تیم بولونیا که به سرطان دچار شده تجلیل خواهند کرد. مارکو دی وایو بازیکن اسبق والنسیا کاپیتان تیم بولونیا خواهد بود و پالیوکا، کنت اندرسون، توریسی و کولیوانوف دیگر بازیکنان شناخته شده این تیم هستند.

دی وایو در مورد این بازی گفته است :” بازی مقابل رئال مادرید هیجان زیادی ایجاد می کند.” و سیدورف گفت :” خوشحالم که در این جا هستم. به بولونیا به خاطر استقبال پانزده هزار نفری هوادارانش از این بازی تشکر می کنم. امیدوارم که یک جشن بزرگ در رده باشد و برایم خوشایند است که دوستم میهایلوویچ را می بینم.”