مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید که پس از حضور قرضی در سویا به تیم ملی رسیده در مورد شرایطش صحبت کرد.

روبرت مورنو او را با کارواخال مقایسه کرد:” یاعث افتخارم است که با کارواخال مقایسه شوم چرا که در پستش یکی از بهترین هاست. به نظرم سرمربی به خاطر این چنین حرفی را زده که من هم مثل کارواخال سعی می کنم در حملات شرکت کنم.کارواخال مقابل گرانادا در سمت چپ بازی کرد که خیلی خوب بود. حتی به شوخی به او گفتم  که در چپ بهتر از راست بوده است. اما حقیقتا در چپ هم خیلی خوب بازی کرد.”

ترک رئال مادرید :” وجدانم راحت است چرا که همه چیزم را برای رئال مادرید گذاشتم. دیگران تصمیم گرفتند.در رئال مادرید هم هتلاشم را کردم و در سویا هم می کنم.با خاطره خوشی از رئال رفتم. با کسی اختلاف نداشتم. توافق دو جانبه بود. من محصول آکادمی هستم و را خود را مدیون رئال می دانم. در تیم های بزرگ سطح خیلی بالاست و فرصت کمتر است. این طبیعی است. سعی می کنیم که از همه دقایق ممکن استفاده کنیم.

عملکرد قرضی های رئال مادرید:” اشرف، اودگارد و سبایوس خوب بوده اند. من هم درسویا تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و دغدغه ام همین است. می خواهم وقتی در سویا هستم انتخاب را برای زیدان در فصل آینده مشکل کنم. در سویا همه لتاشم را خواهم کرد. می خواهم تلاش کنم و ناامید نشوم.”

زیدان:”قطعا من را می بیند. او خیلی حرفه ایست. بازیهای ما را تماشا خواهد کرد. رابطه خوبی با هم داریم. رئال مادرید و زیدان محصولات اکادمی را دنبال می کنند.”

فدریکو والورده:” به او می گفتیم گنجشک! اما شخصیت فوق العاده ای دارد. او یک پدیده است. می گویند که می تواند تونی کروس جدید باشد. همیشه با تواضح و مرحله به مرحله حرکت می کند. اگر به جایی رسیده به خاطر لیاقت خودش بوده است. من به جای مارسلو؟ او بازیکن خیلی بزرگی است و یکی از بهترین های تاریخ است. سبک بازی ما متفاوت است.”

الگوهایش:” از بچگی روبرتو کارلوس الگویم بود. او را خیلی دوست دارم. سرعتش و ضرباتش به توپ فوق العاده بود. صل گذشته به او نزدیک بودم و شخصا به او گفتم که تحسینش می کنم.”