مرجع خبری رئال مادرید : دیمیتار برباتوف بازیکن بلغارستانی اسبق تاتنهام به شایعات در مورد آینده گرت بیل و اریکسن واکنش نشان داد.

گرت بیل:” گویا دوباره می خواهد از رئال مادرید برود. به نظر می رسد که این ماجرا به یک سریال کشدار تبدیل شده است. فعلا در فصل چندمش هستیم؟ مدام می گویند که می رود و می ماند، دوستت ندارم و دوستت دارم، عاشقت هستم یا از تو متنفرم. طبیعی است که بیل روزی برود و این را انکار نمی کنم که دوست دارم به انگلیس برگردد. ترجیح می دهم که به تیم های سابقم یعنی تاتنهام یا یونایتد برود.”

بیل در تاتنهام:” این طور نیست که بازگشت به جایی که قبلا بودی همیشه خوب باشد چرا که قرار نیست که همیشه اوضاع خوب پیش برود. شاید یونایتد بتواند از حرکاتش ، سرعتش و شناختش از لیگ انگلیس وسد ببرد. به نظرم اگر خریده شود یک خرید بی نظیر خواهد بود.”

اریکسن:” رئال مادرید یک تیم فوق العاده دارد و اریکسن باید بداند که حضور در آن جا یک چالش بزرگ برای اوست. کروس، مودریچ، ایسکو و هازارد را دارند که همه آنها بازیکنانی ثابت شده و ستارگانی جهانی هستند. درست است که سن برخی از آنها بالا می برد اما با این وجود همچنان ترکیب خوبی دارند. اریکسن به همین خاطر باید مشخص کند که آیا آماده جنگیدن است یا نه چرا که نمی تواند انتظار داشته باشد که بلافاصله بعد از پیوستن به رئال مادرید بازی کند. حتی هازارد هم در شروعش در رئال مشکلاتی داشته است. البته هر کسی ممکن است چنین شرایطی داشه باشد. گاهی اوقات اما باید بپذیری که باید از  منطقه آرام خود بلند شوی و اگر اریکسن در حال حاضر در منطقه آرامش خود باشد و فکر نکند که در صورت خروج باید از این منطقه خارج شود به مشکل می خورد.”