مرجع خبری رئال مادرید : عادی نیست که بازیکنی با کیفیت کریستین اریکسن در فاصله 9 ماه از قراردادش هنوز تکلیف اینده اش نامشخص باشد. او از ژانویه می تواند آزادانه تیم بعدیش را انتخاب کند و بدون این که پولی به تاتنهام پرداخت شود مقصدش را مشخص کند.

رئال مادرید که در سالهای اخیر و با تورم بازار نقل و انتقالات سعی کرده به سراغ بازیکنانی برود که قراردادشان رو به پایان است حالا می تواند این سیاست را با اریکسن ادامه بدهد. در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر هازارد، کورتوا و براهیم دیاز در آخرین ماه های قراردادشان به خدمت گرفته شدند و همین مسئله باعث شد تا قیمتشان کاهش یابد.

به نظر می رسد که تاتنهام نیز مشکلی برای فروش اریکسن ندارد. آنها در هفته های اخیر بارها تلاش کردند تا نظر این بازیکن را برای تمدید قرارداد جلب کنند اما همیشه با پاسخ منفی مواجه شدند.بازیکن دانمارکی سه پیشنهاد مختلف برای تمدید را رد کرده که آخرین آنها همین چند روز پیش بوده است.

زیدان تا کنون با خرید اریکسن مخالفت کرده اما حالا باشگاه به صراحت به او اعلام کرده که هیچ شانسی برای جذب پوگبا وجود ندارد و با توجه به کمبود هافبک ضروری است که سرمربی رئال به جذب هافبک دانمارکی رضایت بدهد. مارکا گزارش داده است که قیمت اریکسن در زمستان چیزی بین 20 تا 25 میلیون یورو خواهد بود. تاتنهام هم مشکلی با این مبلغ ندارد چرا که اگر او را حالا رایگان نفروشند در تابستان بعدی، بازیکن آزاد خواهد شد.