مرجع خبری رئال مادرید : ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی رئال مادرید قریب به یک سال پیش دچار آپاندیس شد و بعد از این عمل دیگر آن بازیکن سابق نشد.

ایسکو 40 روز پیش پس از اتمام مصدومیشت دقایقی در بازی رئال و گرانادا بازی کرد آن هم در جالی که خودش می داند که با روزهای خوبش فاصله زیادی دارد. این بازیکن زمانی ستاره اصلی رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود اما حالا کسی یاد او نمی افتد و این قطعا خبر خوبی برای هافبک مالاگایی نیست.

ایسکو در دوران سولاری به علت اختلافات شدیدی که با مربی آرژانتینی داشت به سکوها تبعید شده بود اما با آمدن زیدان هم اوضاع برایش بهتر نشده است. ایسکو در دوره دوم زیدان پانزدهمین بازیکن تیم از نظر تعداد بازی بوده است. نکته مهم اما این جاست که زیدان در حال حاضر از سیستم 3-3-4 استفاده می کند، سیستمی که برای ایسکو مناسب نیست چرا که در این سیستم بیشتر باید روی خصوصیات تدافعی خود تمرکز کند تا هجومی و همین مسئله باعث می شود که استعداد او و بازیکنان دیگری نظیر خامس رودریگز هدر برود. به هر صورت باید دید که حالا که زیدان شیفته فدریکو والورده شده آیا ایسکو می تواند که نقش موثری در رئال مادرید داشته باشد یا نه.