مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از زمان شروع قرن 21 سالهاست که همیشه مهاجمانی درجه یک را در ترکیبش داشته است. از رونالدو گرفته تا بنزما. از خریدهای زمستانی نظیر هونتلار و آدبایور گرفته تا چیچاریتو که قرضی به خدمت گرفته شد. بازیکنانی که با وظیفه گلزنی به خدمت گرفته شدند.

رئال در تابستان گذشته برای خرید یوویچ 60 میلیون یورو پرداخت تا این بازیکن به هفتمین بازیکن گرانقیمت تاریخش تبدیل شود. او فصل گذشته 27 گل در آینتراخت به ثمر رسانده بود. بازیکن صربستانی هنوز در این فصل برای رئال مادرید گل نزده است. آخرین گل او به دهم ژوئن مقابل لیتوانی برمی گردد. اگر بخواهیم آخرین گل باشگاهی او را پیدا کنیم باید به 18 اردیبهشت و بازی مقابل چلسی در لیگ اروپا برگردیم.

از سال 2000 تا کنون هرگز اولین گل یک مهاجم تازه وارد برای رئال مادرید این قدر طول نکشیده بود و یوویچ به نوعی باید طلسم شکنی بکند. رونالدو نازاریو در اولین بازی خود در اولین دقیقه گلزنی کرد. ماریانو دیاز که از آکادمی به تیم اصلی رسید در دوره دومش در فصل گذشته در اولین بازی خود و پس از هفده دقیقه در بازی مقابل رم گلزنی کرد. مایورال پس از 3 بازی و 33 دقیقه توانست گلزنی کند. کریستیانو رونالدو اولین از 450 گل خود را در اولین بازی خود و پس از 34 دقیقه گلزنی کرد.

رکورد بعدی در اختیار خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو است که در سومین بازی خود و پس از 45 دقیقه گلزنی کرد، ساویا در سومین بازی خود و پس از 75 دقیقه، آدبیاور در دومین بازی و پس از 113 دقیقه، باپتیستا در دومین بازی و پس از 134 دقیقه، هونتلار در پنجمین بازی و پس از 179 دقیقه، موراتا در سومین بازی و پس از 199 دقیقه، نلیستروی در سومین بازی و پس از 217 دقیقه توانست اولین گل خود را به ثمر برساند.

لوکا یوویچ مهاجم صرب  تا کنون هفت بازی و 218 دقیقه داشته و در 63 روز نتوانسته گلزنی کند. البته مهاجمانی هم بوده اند که آماری بدتر از او داشته باشند. مثلا بنزما 3 بازی و 219 دقیقه طول کشید تا اولین گلش را بزند، اوون هفت بازی و 291 دقیقه، هیگواین 9 بازی و 669 دقیقه.

لوکا یوویچ فصل گذشته در 48 بازی 27 گل به ثمر رسانده بود اما امسال فعلا مشکل دارد. او یک ضربه سر به تیرک زده و در مقابل اوساسونا هم گلش مردود اعلام شد.