مرجع خبری رئال مادرید : سلسلسه زیدان در رئال مادرید ادامه دارد. تئو پسر سوم مربی فرانسوی دیروز در تمرینات تیم بزرگسالان رئال مادرید تمرین کرد.

تئو زیدان، 17 ساله 195 سانتی متر قد دارد و در خط هافبک بازی می کند. او یکی از سه بازیکن تیم جوانان رئال مادرید است که در کنار فویدیاس و لوئیز در تمرین دیروز شرکت کرد.

تئو هفته گذشته اولین بازی خود را در تیم جوانان رئال مادرید در بازی مقابل مستولز انجام داده بود. او اولین دقایقش را در لیگ جوانان داشت.  او فصل گذشته زیر نظر بنیتو و رائول در تیم نوجوانان رئال بازی می کرد. او در بهار در یوروی زیر 17 سال در ترکیب فرانسه بازی کرد که 124 دقیقه در پنج بازی حضور داشت.

زیدان پیش از این دو پسر دیگرش را هم در ترکیب رئال داشته است. انزو که در کاستیا هم با زیزو کار می کرد و در سال 2016 در کوپا مقابل کولتورال لئونسا اولین بازیش را در تیم بزرگسالان داشت. انزو 24 ساله در تیم آوس پرتغال توپ می زند و سابقه حضور در آلاوز، لوزان و رایو ماخاداهوندا را هم دارد. لوکا دروازه بان 21 ساله نیز در می 2018 با نظر پدرش مقابل ویارئال بازی کرد. او فقط دو بازی در ترکیب رئال داشته است که دومین بازیش هم با نظر پدرش مقابل هوئسکا بود.  لوکا زیدان همچنان بازیکن رئال مادرید محسوب می شود اما این فصل قرضی به راسینگ سانتاندر رفته است.

چهارمین پسر زیدان یعنی الیاس 13 ساله در حال حاضر در تیم نوجوانان توپ می زند و در پست دفاع چپ بازی می کند.

تئو هرناندز که دیروز در تمرین رئال شرکت کرد، سه روز بعد از نهمین قهرمانی چمپیونزلیگ برای رئال و گل به یاد ماندنی در گلاسکو پا به جهان گشود. جالب این است که وبسایت رئال مادرید برای توصیف تئو از فامیلی مادرش استفاده کرده و او را “تئو فرناندز” نامیده است.