مرجع خبری رئال مادرید : تیم ملی ولز در حال حاضر صعود مستقیم به  یورو را خیلی مشکل می بیند چرا که بعید است که در جمع دو تیم بالای جدول قرار بگیرد.

آنها باید هر سه بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند در غیر این صورت باید منتظر نتایج تیم های دیگر بمانند. با این وجود تیم گیگز در بازیهای پلی آف شانس دارد. 20 تیم به صورت مستقیم به یورو صعود می کنند و چهار تیم نهایی با پلی آف مشخص می شوند که البته این چهار تیم نیز در ماه مارس در مسابقات نیمه نهایی و فینال شرکت می کنند تا قهرمان مشخص شود.

تیم های حاضر در پلی اف بر اساس لیگ ملت های اروپا مشخص می شوند. ولز در لیگ بی در رده هفتم قرار گرفت و در رنکینگ کلی در رده نوزدهم جای گرفت. حضور آنها در پلی آف قطعی نیست اما تیم سوم در لیست انتظار هستند و شانس زیادی دارند تا به پلی آف برسند چرا که تیم های بالای سر آنها اگر مستقیم به یورو بروند راه برای یاران ولز بازمی شود.بیل به حضور در مسابقات پلی آف امیدوار است چرا که کارت زردها در پایان این مرحله پاک می شوند.

ولز از ساعت 22:15 رو در روی به مصاف کرواسی با مودریچ به عنوان صدرنشین گروه می رود که اگر این بازی را نبرند می توان گفت که شانس صعود مستقیم را از دست خواهند داد.