مرجع خبری رئال مادرید : ایکر کاسیاس کاپیتان اسطوره ای رئال مادرید در پیامی رسیدن سرجیو راموس به 168 بازی ملی و عبور از خودش به عنوان رکورد دار تاریخ بازیهای ملی را تبریک گفت.

کاسیاس در توئیتر نوشت :” تبریک به سرجیو راموس به خاطر رسیدن به 168 بازی برای تیم ملی اسپانیا. تو رکورد دار بازی در تاریخ تیم ملی ما شدی. امیدواریم که بازیهای بیشتری داشته باشی. درود بر تو ستاره.”

سرجیو راموس هم در جوابش نوشت:” ممنون. باعث افتخارم است که یک اسطوره و یک رفیق مثل تو این گونه به من تبریک بگوید. درود بر تو.”

دیوید بکام بازیکن انگلیسی اسبق رئال مادرید هم پیامی ویدئویی برای راموس فرستاد:”دوست من، می دانم که این لحظه فوق العاده ای برای توست.فقط می خواستم برای تو پیامی بفرستم، چون که به رکورد 168 بازی ملی برای کشورت رسیدی.خودت و خانواده ات باید خیلی به خودتان افتخار کنید، لحظه فوق العاده ایست که از ایکر کاسیاس عبور کنی. در حال حاضر در چین هستم و فقط می خواستم که پیامی برایت فرستاده باشم.خلاصه این که برای تو و خانواده ات خیلی خوشحالم.مبارک باشد دوست من، یک بوسه برای تو.از امشب لذت ببر.خداحافظ دوست من با کمال احترام و تبریک.”