مرجع خبری رئال مادرید : آس در گزارشی ویژه به بازیکنانی اشاره کرده که رئال مادرید در سالهای اخیر در جذبشان شکست خورده است.

استیون جرارد : پرز دو  بار برای خرید هافبک سابق لیورپول تلاش کرد که اولین تلاش او در سال 2004 بود و دومین تلاش در سال 2010 اما هر دو بار با پاسخ منفی مواجه شد.

فرانچسکو توتی: بازیکن اسطوره ای رم گفت که علت رد کردن پیشنهاد رئال مادرید به خاطر خانواده اش بوده است و رئال مادرید تنها تیمی بوده که به خاطرش حاضر بوده تا از رم جدا شود.

لوئیز سوارز: کارلو آنچلوتی مخالف جدی خرید بازیکن اروگوئه ای بود چرا که مربی ایتالیایی و همچنین پرز اعتقاد داشتند که بنزما زوج بهتری برای رونالدو است.

پوگبا: زیدان هم در سال 2016 و هم در سال 2019 از پرز خواست که او را به خدمت بگیرد اما مدیر رئال مادرید هر دو بار ناکام بود.

پاتریک ویرا: ستاره اسبق تیم ملی فرانسه در زمان حضورش در ارسنال می توانست رئالی شود. خودش از این که پیشنهاد را رد کرده به شدت پشیمان است. او قرار بود که جانشین ماکلله در رئال شود.

ماریو گوتزه: نام این بازیکن چندین بار پیرامون رئال مطرح شد. البته مصدومیت های پرشمار هافبک آلمانی سد راهش شد.

نیمار: فلورنتینو پرز چهار بار برای خرید وی تلاش کرد که آخرین آنها در تابسستان گذشته بود اما در هر کدام از این دفعات به دلایلی انتقال انجام نشد.

آندره گومز: بارسلونا تصور می کرد که با خرید این بازیکن، شکست سنگینی را به رئال مادرید تحمیل کرده اما حقیقت این بود که هافبک پرتغالی به یکی از بدترین خریدهای تاریخ کاتالان ها تبدیل شد.

مارکو وراتی: هافبک فرانسوی خیلی تلاش کرد که از پی اس جی جدا شود اما تیم فرانسوی اجازه ای نداد.

داوید دخیا : دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در تابستان 2015 تا یک قدمی پیوستن به رئال رفت اما مشکلات فکس همه چیز را به هم زد.

سرجیو آگوئرو : مهاجم آرژآنتینی اسبق اتلتیکو برای پیوستن به رئال حاضر شد علیه تیم مادریدی بیانیه بنویسد اما رئال ترجیح داد که وارد جنگ با اتلتیکو نشود و قید این انتقال را زد.

پابلو آیمار: در زمان ریاست فرناندو مارتین که دو ماه طول کشید، او می خواست این هافبک آرژانتینی را به خدمت بگیرد. هر چند که در نهایت آیمار در والنسیا ماندنی شد.

داوید سیلوا : در سال 2010 زمانی که سیلوا در والنسیا می درخشید مورد توجه رئال بود اما در نهایت راه سیتی را انتخاب کرد. او گکفته که از این که رئالی نشده پشیمان نیست.

لواندوفسکی: پرز رای خرید مهاجم لهستانی هم در چندین تابستان مختلف تلاش کرد اما نتیجه ای حاصل نشد و بایرن اجازه جدا شدنش را نداد.