مرجع خبری رئال مادرید : درخشش فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای مقابل گرانادا تا حدودی خیال رئال را راحت کرد اما همچنان گزینه جذب کریستین اریکسن هافبک دانمارکی در زمستان روی میز است.

زیدان در تابستان با خرید بازیکن دانمارکی مخالفت کرد چون پوگبا را می خواست اما بسته به شرایط تیم، درها به روی جذب هافبک دانمارکی باز است. در حقیقت اریکسن خرید ارزانی است و از سویی بر خلاف پوگبا دستمزد زیادی هم دریافت نمی کند و سقف دستمزد تیم را بر هم نمی زند.

اریکسن در سال 2013 با دستمزد سالانه 2 میلیون یورو به تاتنهام پیوست. او در سال 2016 قراردادش را به مدت چهار سال با دستمزد سالانه چهار میلیون یورو تمدید کرد. در حال حاضر تاتنهام به این بازیکن پیشنهاد تمید دچهار ساله با دستمزد شش میلیون یورو را داده یعنی به اندازه هوگو لوریسو  هری کین. در ترکیب تاتنهام فقط کین با 8.8 میلیون در رده بالاتری قرار دارد. اریکسن حاضر است با دستمزد شش میلیون یورو به رئال بیاید که در رختکن رئال رقم معقولی است.

در حقیقت در ترکیب رئال بیل با دستمزد 14.5 میلیون یورو رکورد دار است، راموس و هازارد با 12 میلیون یورو در رده بعدی هستند و مودریچ، کروس و بنمزا سالی 11 میلیون یورو دریافت می کنند. اریکسن بدین ترتیب از اکثر بازیکنان تیم درآمد کمتری خواهد داشت و از نظر دستمزد هم تراز بازیکنانی نظیر کاسمیرو، واران و کارواخال خواهد بود.رئال برای خرید اریکسن در زمستان مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو خواهد پرداخت.