مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از بازیهای ملی مسابقات بسیار حساسی مقابل گالاتاسرای و بارسلونا خواهد داشت. در وقفه بازیهای ملی مارسلو کاملا ریکاوری کرد و کورتوا در تیم ملی با دو کلین شیت روحیه گرفت.

اما برای هفته آینده تردیدهایی وجود دارند. مندی، بیل، مودریچ و کروس بازیکنانی هستند که شرایط مبهمی دارند. بازیکن فرانسوی به صورت کجدار و مریز در تمرینات گروهی حضور پیدا کرده و تردیدهایی در مورد حضورش در ترکیب وجود  دارد. از سویی بیل و مودریچ در بازیهای ملی مقابل هم دچار مصدومیت شدند. پزشکان می گویند که مشکلشان جدی نیست اما باید دید که چه اتفاقاتی در روزهای آینده رخ می دهد و نظر پزشکان رئال مادرید چه خواهد بود. احتمال حضور این دو بازیکن مقابل مایورکا کم است.

کروس دیگر تردید زیدان است. بازیکن آلمانی در بازی آخر لیگ مقابل گرانادا تعویض شده بود و در همان زمان مشخص شد که به سه هفته استراحت نیاز دارد.  در مورد خامس رودریگز هم حضورش در ترکیب چندان قطعی نیست چرا که این بازیکن در روزهای اخیر در حال ریکاوری کرده اما به تدریج به مرز آمادگکی به نظر می رسد و به نظر می رسد که نظر نهایی را در مورد وی ، زیدان خواهد داد.

ناچو و آسنسیو دو مصدوم طولانی مدت رئال هستند. اولی تا کریسمس از میادین دور است و دومی تا فصل بهار.