مرجع خبری رئال مادرید : اگر بازار نقل و انتقالات فوتبال ، “بازی تاج و تخت” بود، رئال مادرید همواره فراتر از دیوار به دنبال جوان های با استعداد می رفت.رئال مادرید به نظر می رسد که علاقه خاصی به بازیکنان خطه اسکاندیناوی پیدا کرده است.

رئال مادرید شرایط جذب ارلینگ هالند، تانک 194 متری نروژی که این فصل در یازده بازی هجده گل زده را دنبال می کند. مارتین اودگارد هم جواهر نروژی  رئال مادرید است که در حال حاضر به صورت قرضی در سوسیه داد توپ می زند. از سویی در آکادمی رئال مادرید هم اندری و دنی گودجانسن، پسر ستاره ایسلندی اسبق بارسلونا حضور دارند.

اودگارد و هالند در اردوی تیم ملی نروژ با هم بازی می کنند و  از قبل همدیگر را می شناسند.آندری گودجانسن مهاجمی 17 ساله با 187 سانتی متر قد و پسر بزرگ ایدور مهاجم اسبق بارسلونا و چلسی است. او در لندن متولد شده است. ت برادر کوچکترش نیز در خط حمله بازی می کند و در تیم نوجوانان عضویت دارد.

رئال در سالهای اخیر یک مهاجم فنلاندی به نام ارو مارکانن هم داشت که 197 سانتی متر قد داشت و در آکادمی رئال خوب کار نکرد. هزینه خرید او 1.6 میلیون یورو بود. فقط یک فصل ماند. قبل از رفتن به شدت اضافه وزن پیدا کرد و در حال حاضر بدون تیم مانده است.