مرجع خبری رئال مادرید: سالوا سویا بازیکن مایورکا پیش از بازی شنبه تیمش و رئال مادرید  گفت :” می توانیم برنده شویم. بازی خیلی مشکلی است. بهترین های دنیا را دارند اما در فوتبال هر تیمی شانس دارد و ما هم تیمی لالیگایی هستیم. سعی می کنیم که کار را برایشان مشکل کنیم و امتیاز بگیریم. آنها در بازیهای ملی بوده اند و بازیکنان زیادی از تیم خارج شدند. ما برای بازی آماده می شویم و قطعا این تاثیرگذار است.”

سالوا سویا در مورد تاکفوسا کوبو هم صحبت کرد:” یکی از بازیکنانی است که امسال می تواند نقش مهمی داشته باشد. به او نیاز داریم. توانایی و کیفیت بی نظیری دارد اما باید توجه داشت که خیلی جوان است و چیزهای زیادی برای دستیابی دارد. باید آرامش داشته باشیم و مراقبش باشیم.”

الیکس فباس محصول آکادمی رئال مادرید است که سیزده سال در والدبباس بوده و در دو سال اخیر به صورت قرضی به ساراگوسا و آلباسته رفته است. او امسال به مایورکا پیوسته است. او هم در مورد بازی شنبه صحبت کرد:”انگیزه زیادی برای تقابل با یک رئال مادرید عالی داریم. بازی خاصی است چرا که نصف عمرم را در آن جا بودم و انگیزه های زیادی برای این بازی داریم. می توانیم برنده شویم. مسلما توانایی این کار را داریم. می دانیم که خیلی خوب هستند اما سعی می کنیم که با اسلحه های خود به آنها ضربه بزنیم. باید بهترین عملکرد خود را ارائه بدهیم. سعی می کنیم در دفاع فداکاری کنیم و نمایش خوبی از خود ارائه بدهیم. می گویند که خیلی بد بوده اند و با این وجود صدرنشین هستند. در باشگاه هایی مثل رئال توقعات زیاد است و حق اشتباه وجود ندارد.”