مرجع خبری رئال مادرید : پایان بند ترس باعث شده تا بازیکنان سابق رئال مادرید بتوانند مقابل این تیم قرار بگیرند. در هفت تا از ده بازی حداقل یک بازیکن سابق رئال مقابل این تیم قرار گرفته است و حالا نوبت رویارویی با تاکفوسا کوبو پدیده ژآپنی است.

در مقابل وایادولید، اسکار پلانو از میان بازیکنان سابق مقابل رئال قرار گرفت که پاس گل داد و بازی با تساوی به پایان رسید. خاوی سانچز ، دی فروتوس و لونین سه بازیکن دیگر رئال در این بازی حضور نداشتند. در مقابل ویارئال، آلبیول در تساوی دو تیم 90 دقیقه بازی کرد. در بازی با اتلتیکو هم سائول فیکس بود، یورنته در نیمه دوم وارد زمین شد و آدان، هرموسو و موراتا بازی نکردند.

مایورال و ملرو دو محصول آکادمی رئال مادرید در ترکیب لوانته مقابل رئال گلزنی کردند اما رئال در آن بازی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. در مقابل سویا علاوه بر لوپتگی، رگیلون و چیچاریتو هم حضور داشتند اما رئال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سولدادو نز در پیروزی رئال مقابل گرانادا اثری نگذاشت.

البته اگر به سراغ چمپیونزلیگ برویم، بازیکنان اسبق رئال دی ماریا، کیلور و سارابیا شبی کابوس وار را برای رئال ساختند و رئال در پاریس با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.