مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل مایورکا شرکت کرد.

شرایط بدنی و روحی تیم:” فردا بازی مهمی داریم. می دانیم که در این دو هفته چه اتفاقاتی افتاده و خیلی از بازیکنان ما به تیم های ملی رفتند و برخی از آنها مصدوم شدند. دو روز برای آماده سازی بازی وقت داشتیم و سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم. می دانیم که چه بازی در پیش خواهد بود. مقابل تیمی قرار می گیریم که لیاقتش در جدول بیش از این است. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم.”

تعویق ال کلاسیکو:”می دانم که برایتان جالب است که در این باره صحبت کنم اما در نهایت همان کاری را انجام می دهیم که از ما بخواهند. اگر قرار بود چهارم آبان بازی کنیم، می کردیم. مهم این است که آماده بازی باشیم. سعی می کنیم ک هبه تیم افتخار کنیم. می دانیم که بحث های زیادی وجود دارد. منطقی هم هست اما جایگاهم به عنوان سرمربی رئال مادرید مشخص است.”

از نظر ورزشی هم تاثیرگذار است؟ شما زمان مورد علاقه ای دارید؟” بله اما به شما نمی گویم که چه زمانی مورد علاقه ام است. این بحث درونی است .می دانیم که ممکن است در روز 16 یا 27 آذر برگزار شود. مشکلی نداریم اما این مسئله ای شخصی است و به شما نمی گویم.”

اجازه می دهید راموس به المپیک برود؟” در این باره صحبتی  با هم نداشتیم. احساسات خودش مهم است. باید بدانیم که سرجیو چه می خواهد. این مسئله به من مربوط نیست. اگر خودش بخواهد بازی کند خوب است چرا که در سن 34 سالگی می خواهد به کشورش کمک کند و اتفاق زیبایی است.”

تعویق ال کلاسیکو راهکار خوبی بود؟” ما خواهیم پذیرفت و چیزی عوض نمی شود.”

خرید در زمستان:” تا پایان ژانویه هر باشگاهی می تواند بازیکن بخرد اما من روی بازی فردا تمرکز دارم. نمی توانم به خریدها فکر کنم و این مهم نیست.”

ملاقات با پوگبا در دبی اتفاقی بود یا از پیش تعیین شده ؟” کاملا اتفاقی بود. او در آن جا بود و من هم بودم. همدیگر را می شناختیم و با هم صحبت کردیم. نمی گویم که چه گفتیم چون شخصی است. مدت زیادی است که همدیگر را می شناسیم. با همدیگر مواجه شدیم و صحبت کردیم.”

پوگبا گزینه مناسبی است تا کاسمیرو گاهی استراحت کند؟” گزینه های زیادی مطرح شده است. باشگاه ها تصمیم نهایی را می گیرند. ما ترکیبی داریم. بازیکنانی که در شرایط بازی نیستند اما در نهایت فردا با یازده بازیکن بازی خواهیم کرد.”

اتفاقات کاتالونیا چه حسی به شما می دهد؟ تعویق ال کلاسیکو منفی است ؟” به عنوان سرمربی رئال باید بگویم که هر زمان که بخواهند بازی می کنیم. خشونت را دوست ندارم. هیچ کس دوست ندارد. دیدن برخی تصاویر مشکل است اما وارد این بحث نمی شوم.”

خط خوردن یوویچ از لیست یتم لی صربستان:”شرایطش را می داند. بازیکنی است که تازه آمده و به تدریج بهتر میشود. آرام آرام اسپانیایی را یاد می گیرد و در تیم جا می افتد. زیاد بازی نکرده اما بازیکن مهمی برای ماست و می داند که رویش حساب می کنیم.”

کار کوبو در مایورکا را دنبال می کنید؟” برایش خوب است ک هبازی کند. خوب کار کرده است. برایش خوشحالم. از کاری که در مایورکا کرده راضی هستم.”

والورده در رئال مادرید بی جانشین است ؟”  خیلی خوب است. از نظر من همه بی جانشین هستند و گاهی باید یازده یا هجده نفر را انتخاب کنم. فدریکو جوان است و خوب کار می کند. شخصیت فوق العاده ای دارد و همیشه سعی می کند که خوب کار کند.”

مصدومان:”زیاد هستند. مودریچ اماده نیست. بیل هم به بازی فردا نمی رسد. کروس و لوکاس هم غایب هستند. بقیه خوب هستند. همیشه مصدومیت ها وجود دارند و این برای مربی مشکل است. سعی می کنیم ک هبازیکنان دیگری را داشته باشیم و فردا خوب کار کنیم.”

شرایط براهیم و ماریانو که هنوز بازی نکرده اند:”باید صبور باشیم. بازیکنان زیادی داریم و روی همه حساب می کنم. همه شرایطشان را می دانند. وارد جزئیات نمی شوند. بازیکنان سعی می کنند که آماده باشند و خوب کار کنند. این دو بایز نکردند اما خوب تمرین می کنند.”