مرجع خبری رئال مادرید : پل پوگبا هافبک فرانسوی رویای بزرگ زیدان در این تابستان بوده است و در تابستان و بهار با هم در تماس بودند تا انتقال به سرانجا مبرسند. هر دو دوست داشتند که با هم کار کنند و این را هرگز انکار نکردند. پوگبا برای پیوستن به رئال همه کار کرد به جز دادن درخواست انتقال رسمی به منچستریونایتد. رئال هرگز به صورت جدی وارد این انتقال نشد چرا که یونایتد حاضر به مذاکره نبود.

زیدان دیروز گفت که ملاقات در دبی اتفاقی بوده و باید حرفش را باور کنیم اما نمی توان انکار کرد که این دو هفته ها با هم در تماس بوده اند. مربی و بازیکن در طول ده دقیقه با هم صحبت کردند تا در مورد انتقالی صحبت کنند که به ماموریت غیرممکن تبدیل شده بود. مشکل این جاست که در والدبباس هیچ کس باور نمی کند که انتقال به سرانجام برسد. مدیران رئال توانایی های پوگبا را قبول دارند اما تردید دارند که او بتواند در این تیم جا بیافتد.رئال می داند که او سالی هفده میلیون یورو دستمزد می گیرد و از سویی بازیکنانی هم رده او بسیار ارزان تر هستند و دستمزد پایین تری می گیرند، بازیکنانی نظیر اریکسن و فن ده بیک. زیدان اما همچنان از جذب پوگبا ناامید نیست و در صورتی که بتواند قدرتش را با نتایج تا ژآنویه بیشتر کند می تواند برای خرید وی فشاربیاورد.

نمایش ضعیف یونایتد درها را به روی جدایی بازیکنانشان باز کرده است. این تیم در حال حاضر پانزده امتیاز تا صدر فاصله دارد در حالی که اختلافش تا منطقه سقوط فقط دو امتیاز است. از سویی پوگبا تا 30 ژوئن 2021 قرارداد دارد و در تابستان بعدی عملا یونایتد چاره ای جز فروشش ندارد.

حالا سان ادعا کرده است که شاید رئال با ورود کروس به انتقال پوگبا بتواند طلسم را بشکند و درها را به روی این انتقال بگشاید.