مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و مایورکا نوشت.

ناامیدی کامل
پنجشنبه گذشته صدمین سالگرد تاسیس متروی مادرید بو. اولین خط  آن که چهارراه سول بود توسط پادشا هآلفونسو هشتم افتتاح شد. راستش دوست دارم به آن جا بروم تا زیر زمین کمی از حقیقت دور شوم. مایورکا فقط به یک گل خوب از لاگو جونیور نیاز داشت تا کار ار تمام کند و سه امتیاز را بگیرد. رئال مادرید هیچ پاسخی نداشت. اشتباهات پرشمار بودند. رینا دروازه بان خوبی است و یک توپگیری عالی داشت اما یوویچ و ایسکو درون زمین قدم می زدند. فقط بنزما که یک شوت عالی زد و استارت های بی نتیجه وینیسیوس که تمام کنندگی اش به سان صحنه های کمدی سریال برادران مارکس است. بازیکنان زیادی خارج از سطح خود بودند. اخراج اودریوزولا که بیشتر هافبک کناری بود تا دفاع کناری و پنالتی واضح روی براهیم که توسط داور دیده نشد اولین شکست فصل رئال و اولین ناکامی زیدان بعد از ویروس فیفا را رقم زد. بارسا صدرنشینی را از ما گرفت. عجب روزی!

زیزو برگتش
زین الدین، مردی که درست همین چند روز پیش دوباره به پوگبا گفت که به رئال مادرید بیاید (این بار در دبی) به مایورکا برگشت. جزیره ای که از سال 2006 خاطره بدی از آن داشت. زیدان یادش نرفته که در 26 فوریه 2006 عجب ابوسی را تجربه کرد. آن شب رئال مادرید با لوپز کارو مقابل مایورکا با مربیگری مازانو شکست خورد. راموس گل اول را زد که هم تیمی هایش جشن نگرفتند. نشانه بدی بود. رائول، سالگادو و هلگرا با اخم روی نیمکت بودند. اتوئو ظاهر شد  و سون مویکس با هیجان فریاد می زد.مایورکا از رئال پیش افتاد. پیسکولیچی آرژآنتینی و آرانگو ونزوئلایی نتیجه را برگرداندند و رئال در 26 فوریه با لیگ خداحافظی کرد چرا که اختلافش با بارسا به ده امتیاز رسید. روز بعدش فلورنتینو استعفا داد. سیزده سال بعد و این بار با کروات و روی نیمکت زیدان به همان جا برگشت و این بار هم خاطرات تلخ بودند.

نادال ، وایکینگ
در 67 کیلومتری سون مویکس، در منطقه باهیا، رافا نادال آماده مراسم ازدواجش با مری پریو می شد. اگر نادال به جای تنیس به سراغ فوتبال می آمد قطعا می توانست به همراه دوستش راموس چمپیونزلیگ ها را ببرد. با یازده نادال درون زمین شکست ناپذیر می شدیم. نادال با وجود 33 سالگی تاریخ انفضا ندارد. در روز 4 نوامبر او نفر اول رنکینگ تنیس جهان خواهد شد. رئال مادرید این اقتدار را فقط در جداول مالی نشریه فوربس به خود در ماه های اخیر دیده است.

هواداران ناراحت
هواداران از این شکست خشمگین و ناراحت هستند. از زمانی که بازیکنی که 701 گل در دوران فوتبالش زده رفت، هیچ کس از ما نمی ترسد. امیدوارم که سه شنبه در استانبول واکنش نشان بدهیم.