مرجع خبری رئال مادرید : لوکا یوویچ مهاجم صرب پس از اولین گلش در رئال مادرید بالاخره سکوتش را شکستو البته از هواداران رئال انتقاد کرد.

یوویچ در مصاحبه با روزنامه ورزشی صربستانی اسپورستکی زورنال گفت:” حضور در رئال مادرید آسان نیست. انتظارات از من خیلی زیاد است. فشار بسیار بالاست اما از کیفیتم خبر داشتم و می دانستم که به زمان نیاز دارم.همه تلاشم را انجام می دهم تا به مدیران بزرگترین باشگاه دنیا ثابت کنم که انتخاب من اشتباه نبوده است. نزدیکانم هم از من حمایت می کنند، آنهایی که هر روز در کنارم هستند.”

یوویچ اولین گلش در رئال مادرید را به نوزادش دیوید تقدیم کرد و افزود:”گلزنی به من انگیزه بالایی دارد و فشار زیادی را از رویم برداشت. دوران آسانی نداشتم هر چند که هرگز به کیفیتم تردید نکردم. نه من ، نه نزدیکانم. از سویی هم تیمی ها و مربیان حامی من بودند. هواداران بسیار سختگیر هستند و خواندن مقالاتی که علیه من نوشته می شد هم آسان نبود. امیدوارم که حالا بیشتر به من باور داشته باشند.”

مهاجم صرب در ادامه در مورد گلش گفت:” این تازه شروعش است. امیدوارم که با گلهایم در آینده به رئال کمک کنم تا به اهدافش برسد. زیدان به من باور داشت و گفت که بالاخره گل خواهم زد. اما کل تیم از گل من خوشحال هستند. از حمایت هم تیمی ها خرسند هستم. بسیار متحد هستیم. تنها چیزی که به آن فکر می کنیم پیروزی رئال مادرید است.”

یوویچ در مورد خط خوردنش از لیست اخیر تیم ملی صربستان به علت اختلاف با تومباکوویچ سرمربی این تیم هم صحبت کرد و گفت:”در مورد شرایطم در تیم ملی باید از مربی سوال بپرسید. در مورد این که چرا قبل از سفر به لوکزامبورگ اردوی تیم ملی را ترک کردم و در موردش جنجال ایجاد شد باید بگویم که پزشک تیم، مصدومیتم را تائید کرد و به درمان پرداختم. قرار نیست که هر مصدومیتی به حدی شدید باشد که باعث شود یک ماه بازی نکنی.”