مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی مقابل بتیس صحبت کرد.

بتیس:”همه تیم ها می خواهند دست به کاری بزنند و نتیجه بگیرند. این طبیعی است. سعی می کنیم که آماده باشیم. می دانیم که بازی مشکلی در پیش است. سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. هر بازی داستان متفاوتی داریم. سعی می کنیم که صد در صد آماده کسب امتیاز باشیم.”

والورده، نسخه ارزان پوگبا است؟”نه، والورده خیلی بازیکن جوانی است. آینده و حال زیادی دارد. خیلی خوب کار کرده است. من را شگفت زده نمی کند. بازیکن خیلی مهمی در ترکیب است. 25 بازیکن فیکس داریم و او هم یکی از آنهاست. اما نسخه ارزان قیمت پوگبا نیست.”

بیل:”این یک بحث قدیمی است. او در این جاست .درون زمین  تمرین می کند و به تدریج آماده می شود. برای بازگشتش حامی او هستیم.”

حرفهای عجیبی که مارسلو در مورد بند آمدن نفسش از استرس در فینال کیف زده:”اطلاعی از این مسئله نداشتم اما قبل از حضور در یک فینال، استرس کمی بیشتر است. من هم به عنوان بازیکن این را تجربه کردم. اما وقتی بازی شروع می شود، همه چیز عوض می شود و بازی خود را می بینی.”

رودریگو و وینیسیوس:”همه بازیکنانی که در این جا هستند، می دانند که باید آماده باشند.این که رودریگو اخیرا آماده تر بوده و بیشتر بازی کرده، چیزی را نشان نمی دهد. او باید به تلاش ادامه بدهد. روی همه بازیکنانم حساب می کنم، روی برخی بیشتر از دیگری. همه باید اماده باشند. در مورد رودریگو باید آرامش داشته باشیم. شخصیت آرامی دارد و هر روز تلاش می کند. باید در موردش آرامش داشته باشیم. 18 ساله است. کیفیت و شخصیت بالایی دارد. ببینیم در بازیهای بعدی در موردش چه اتفاقاتی رخ می دهند.”

بدون ال کلاسیکو خستگی تیم کمتر است؟”نمی دانم اگر ال کلاسیکو برگزار می شد، چه می شد. هر زمان که بگویند ما بازی می کنیم. آماد هبازی با لگانس شدیم و کمی زمان بیشتری داشتیم. حالا بازی دیگری داریم و باید 27 آذر به مصاف بارسا برویم. مشکلی وجود ندارد. یک بازی مشکل ساز نیست.”

هازارد:”بهتر شده است. به زمان بیشتری برای ثبات نیاز دارد اما از کاری که درون زمین می کند راضی هستیم. هر بازی بهتر می شود. طبیعی است که کمی بیشتر زمان بخواهد. وقتی گلزنی را آغاز کند، همه خوشحال خواهیم بود.”

بیل و وکیلش:” او در این جاست. کاری نباید انجام بدهد. نیازی ندارد که کسی را برای ماندن خود متقاعد کند. در حال حاضر از سفرش برگشته و در حال تمرین کردن است. بهتر شده اما فعلا نمی تواند بازی کند. خودش می تواند با شما صحبت کند.”

کاسمیرو:”پست او خیلی مشکل است. خیلی خوب کار می کند. کمتر بازیکنی مشخصه های او را دارد. سعی می کنیم که به روندش ادامه بدهد.”

وینیسیوس فقط در پست بال چپ:”در این پست بهترین نمایش خود را دارد. بازیکنی در این سن باید در جایی بازی کند که حس راحتی بیشتری داشته باشد اا کیفیت حضور در پست های دیگر را دارد. بناید در موردش نگران باشیم. این پروسه به او هم مربوط است. به تلاش ادامه می دهد. حقیقت همین است. 25 بازیکن داریم و در هر پست باید بازیکنانی را انتخاب کنیم. شاید برخی نیاز باشد که نیمکت نشین ها عوض نشوند اما ما فعلا چنین گزینه ای نداریم. به تلاش ادامه می دهیم.”

هازارد خجالتی است ؟”  فکر نمی کنم. مقابل گالاتاسرای موقعیت های دیگری داشت و شوت هم زد. بازیکنان درون زمین جایگیری هایی را دارند و چیزی را می بینند که شاید از بیرون دیده نشود.  هر کسی نظری ندارد. از کاری که می کند راضی هستم.”

تیم ایده آل:”سعی می کنیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم و در ابزیها دروازه مان را بسته نگه داریم. این برای ما خوب است. فردا فرصت خوبی داریم تا نمایش خوبی در اتسادیوم خود و مقابل هواداران داشته باشیم.”

تکرار ترکیب در دو بازی اخیر ثابت می کند که سلیقه شما چیست؟” نه، سطح تیم مشخص است. بازیکنانی داریم که ممکن است بهتر یا ناآماده تر از دیگری باشند. ترکیب اصلی یا ذخیره ای نداریم. هر سه روز یک بار سعی می کنم تیم ایده آلی بچینیم و باید برخی بازیکنان را کنار بگذاریم. مسلما از این مسئله ناراحت می شویم. ذهنیتم را عوض نمی کنم و سعی می کنم در هر بازی بهترین عملکرد را بچینم. این ممکن است با بازیکنانی که داریم تغییر کند. دوست ندارم که بگویم تیم اول یا دوم داریم.”

تمجیدها، تحسین ها و فکیر:”در مورد تحسین ها به نظرم هواداران برخورد خیلی خوبی با من داشتند. صادقانه نمی توانم کسی را سرزنش کنم. از زمانی که به این جا آمدم نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی شخصی برخورد خوبی با من داشتند. حمایت انها برایم فوق العاه است و این خیلی مهم است.خیلی خوب است که برخورد خوبی با تو شود. به تلاش و کارم ادامه می دهم. فکیر به خوبی هماهنگ شده است. او پتانسیل و کیفیت خود را در بتیس ثابت کرده است. به طور مثال بازی اخیرش که گلزنی کرد، من را شگقت زده نمی کند.”

بازی برگشت با پی اس جی و برگشتن امباپه:”کاری که امباپه کرده برایم عجیب نیست چرا که بازیکنی است که یکی از بهترین های دنیاست. آمار بی نظیری داشته است اما چیزی برای ما عوض نمی شود. پی اس جی ترکیب کاملی دارد. تیم باکیفیتی دارند. باید مراقبشان باشیم. پی اس جی تیم سطح بالایی است. بازیهای دیگری البته تا آن زمان داریم و فعلا تمرکزمان روی همان بازیهاست.”