مرجع خبری رئال مادرید : زیدان بعد از فینال کیف از رئال مادرید رفت چرا که تصور می کرد که انقلاب در ترکیب غیرممکن است و نمی تواند تغییرات لازم برای نوسازی ترکیبش را به سرانجام برساند.

زیزو بعد از چند ماه به رئال برگشت و تصمیم گرفت که خودش دست به کار شود و در ترکیب تیمش یک انقلاب کامل ایجاد کند. گزینه محبوب او برای ایجاد تغییرات ، پوگبا بود اما منچستریونایتد اجازه رفتنش را نداد. پس زیدان مجبور شد که به زگینه های دیگر فکر کند. فدریکو والورده که از سال 2016 به رئال آمد به ترکیب رسید و حالا این بازیکن اروگوئه ای تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی تیم شده است.

اما دیگر تغییر مهم تیم هم از میان خریدهای این تابستان نبود. رودریگو گوئس که در تابستان 2018 خریده شد و برای یک فصل به صورت قرضی در سانتوس ماند هم حالا دیگر چهره شاخص تیم است. گویی که انقلاب ترکیب رئال مادرید از قبل ایجاد شده بود و زیدان نیازی نداشت که در تابستان کار خاصی انجام بدهد.

البته اگر هازارد بتواند به بهترین عملکردش برسد می شود گفت که رئال مادرید نسبت به سه چمپیونزلیگ پیاپی زیدان تغییرات مهمی در ترکیبش داشته و به سمت بهتر شدن حرکت خواهد کرد.