مرجع خبری رئال مادرید : در حالی که انتقادها از زیدان بسیار زیدان بود، سرمربی فرانسوی  در کنفرانس های مطبوعاتی خود همیشه می گفت که به تیم باور دارد. زیدان همیشه می گفت که می داند که تیمش بهتر می شود و به نظر می رسد که حق هم با او بوده است. گلباران کردن گالاتاسرای و ایبار در عرض کمتر از سه روز نشان می دهد که رئال حال و روز خوشی پیدا کرده است.  حالا کورتوا توپها را می گیرد، تیم جدیت دارد، بنزما موقعیت هایش ار  گل می مکند و تردیدها  از بین رفته اند.

شوک بعد از بازی مقابل بروژ: رئال مادرید دچار یک چرخش 180 درجه بعد از آن بازی شد. زیدان بعد از این مسابقه گفت که نیمه اول  بدترین 45 دقیقه ای بوده که در عمرش دیده است. زیدان بالاخره ترکیب ایده آلش را با حضور فدریکو والورده و رودریگو گوئس پیدا کرده و تیم به آرامش کامل رسیده است.

جدیت برگشته است: تیم حالا خیلی جدی تر بازی می کند و این نکته مهمی است. در پیروزی مقابل گالاتاسرای، رودریگو 18 ساله پنج توپ ربود. رئال در ترکیه مقابل گالاتاسرای مجموعا 75 ربود و در ایپوروا مقابل ایبار 69 تا. نکته ای که نشان می دهد جدیت تیم چقدر بیشتر شده است.

شروع بازیها خیلی جدی تر است: یکی از منشکلات رئال مادرید در این فصل این بود که زود گل می خورد. رئال در بازیهایش مقابل مایورکا، بروژ، پی اس جی و … با گلهای زودهنگام تمرکزش به هم خورد اما رئال مادرید در پنج بازی اخیر هیچ گلی نخورده و همین مسئله به حفظ تمرکزش کمک کرده است.

محافظت از هازارد: بهترین بازی هازارد در رئال مادری ددر مقابل ایبار بود. بازیکن بلژیکی در این بازی هفت توپ ربود و بهترین بازی خود را در رئال داشت. زیدان همیشه از هافبک بلژیکی حمایت کرد و گفت که شروع کار برای او هم در اولین ماه های بازیش در رئال مشکل بوده است. حمایت از هازارد باعث شد تا این بازیکن با صبر و بدون عجله به خودش بیاید.

والورده، کلانتر جدید: هافبک اروگوئه ای همچنان چهره مهمی در ترکیب رئال مادرید است. او به بازیکن مهمی تبدیل شده که تیم بدون او قابل تصور نیست. در این فصل رئال در بازیهایش با حضور والورده 25 گل زده و چهار گل خورده است.