مرجع خبری رئال مادرید : بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد قعره کشی سوپرجام گفت:” هر سه حریف ما در این مسابقات فدرتمند بودند. همیشه به بازیکنانمان باور داریم، می دانیم که چه مشکلاتی پیش روی ماست. مسابقات به شکلی جدید برگزار می شود و مثل همیشه تلاش می کنیم تا برنده شویم.”

فاصله کم میان بازی های رئال و والنسیا در کوپا و سوپرجام:”هنوز تا آن بازی خیلی مانده است اما انگیزه خاصی داریم چرا که این سمابقات به شکلی جدید برگزار می شود. در نیمه نهایی در زمین بی طرف تلاش می کنیم تا به فینال برسیم. تورنمنت جذابی است. چند هفته قبلش مقابل والنسیا بازی داریم اما دو بازی متفاوت خواهد بود. اولی در مستایا خواهد بود که استادیوم خیلی بزرگی است و بعد از آن در کشوری دیگر بازی می کنیم که همه تلاشمان را خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.”

والنسیا گزینه بهتری نسبت به اتلتیکو و بارسا است؟” نه، والنسیا هم تیم توانمندی است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. آنها در چمپیونزلیگ حضور دارند. تیمی هستند که بازی کردن را بلد هستند و می توانند با قدرت مقابل هر حریفی ظاهر شوند و برای رسیدن به فینال باید تلاش زیادی داشته باشیم.”

شرایط فصل:”امیدوارم سوپرجام اولین جام فصل ما باشد. همه تلاشمان را خواهیم کرد. تیم های فوق العاده ای دارند و باید فوتبال خوبی ارائه بدهند. اما این ترکیب به ما امید و انگیزه می دهد.”