مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در زمان حضورش در کاستیا در لیگ دسته سه زیاد موفق نبود و رائول هم مشکل مشابهی را دارد. رائول که سال گذشته با تیم نوجواان و جوانان رئال مادرید عملکرد خوبی داشت در این فصل در تیم رزروها عملکرد جالبی نداشته است. تیمش با دو امتیاز اختلاف نسبت به صعود در رده دوازدهم قرار دارد (با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منططقه پلی آف) و تعداد باخت هایش (چهار) بیشتر از تعداد بردهایش بوده است. این تیم سه بازی اخیرش را باخته و در بحران قرار دارد. کلیدهای بحران را بررسی می کنیم.

بدون رودریگو و کوبو: رائول در مقطع پایانی پیش فصل، رودریگو گوئس را در اختیار داشت، بازیکنی که حالا فیکس تیم بزرگسالان رئال است. کوبو نیز در پیش فصل با کاستیا تمرین کرد اما به مایورکا رفت. قطعا از دست دادن این دو استعدا ددر برنامه ها و نقشه های رائول تاثیر بگذار بوده است.

تیم جوان شده : اولین بازی رائول در لاس روزاس با ترکیبی با میانگین سنی 19 سال و دو بازیکن تیم جانان یعنی جوردی و لاتاسا بود. جوان ترین تیم لیگ دسته سه در کنار لاس پالماس اتلتیکو را دارند. شاید این کم تجربه بودنشان باعث شده تا رکورد کمترین کارت زرد را در لیگ دسته سه با 22 بازی داشته باشند.

بی خیالی: کاستیا در دو بازی اخیرش مقابل ایبیزا و راسینگ فرول بازی برده را با شکست عوض کرده است. نکته ای که نشان می دهد بازیکنان جدیت ندارند.

خشم رائول در گیخون : بین دو نیمه بازی با اسپورتینگ که تیم با نتیجه سه بر صفر عقب بود، رائول در رختکن با خشم سر تیم فریاد زد. بازیکنان به خودشان آمدند اما با این وجود با نتیجه چهار بر دو شکست خوردند.