مرجع خبری رئال مادرید : دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با رادیو مارکا در مورد شرایط باشگاه و تیم ملی صحبت کرد.

شرایط رال مادرید ” همه چیز سریع سپری می شود . در عرض یک ماه از اخراج زیدان به تحسین از نحوه کارش در تیم رسیدیم.”

گل نخورد:”یکی  از دغدغه های ما این  بود که کمتر گل بخوریم و  کل تیم برایش تلاش کردیم. سعی کردیم که به حریقان موقعیت ندهیم.”

اهداف رئال پس از نتایج اخیر:”قدرتمند هستیم اما باید ثابت قدم باشیم. تقویم مشکلی پیش روی ماست اما می دانیم که با سطحی که داریم باید به کجا برسیم. مربی به همه فرصت می رسد و این را در مورد فدریکو و رودریگو دیدیم. اگر تمرین کنی و بهترین عملکردت را داشته باشی، می توانی بازی کنی.”

گرت بیل:”شرایط مشکل است. این هفته مصدومیتش به پایان رسید و توانست به تیم ملی برود تا به کشورش کمک کند. نمی توانیم این گونه برداشت کنیم که نمی خواهد به تیم ملی کمک کند. تردیدی نسبت به تعصبش ندارم و امیدوارم که دیگر مصدوم نشود و دوباره در کنار ما باشد. ما سالهاست که گرت بیل را می بینیم و می دانیم که چه کارهایی از دستش بر می آید. مطمئنم که وقتی برگردد هم با تعصب و تعهد در خدمت می خواهد بود.”

شرایط ایسکو:” مشکل است چرا که وقتی فرصت نداری نمی توانی طراوت لازم را داشته باشی. فدریکو والورده و رودریگو هم ناگهان به ترکیب رسیدند. شرایط ایسکو مشکل است اما مربی می داند که چه کار می کند. با تلاش و انگیزه می توان صاحب فرصت شد و به بخشی کلیدی تبدیل شد.”

بنزما :” کریم گلهای زیادی می زند، پاس گل های زیادی می دهد و توپربایی های زیادی می کند. شرایط خوبی دارد. سطح بی نظیری دارد و امیدواریم این روند را حفظ کند.”

هازارد:” اضافه وزن ندارد. به طور مثال خود من چربی زیادی ندارم اما عضلاتم درشت هستند. آربلوا برعکس من است.”

تعویض ال کلاسیکو:” به خاطر مسائل امنیتی بازی به تعویق افتد. قطعا دلیلی داشته که این تصمیم را گرفته اند. تقویم مشکلی پیش روی ماست. قطعا امنیت از هر چیزی مهم تر است.”

دوست داری بارسا از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شود؟” دروغ نمی گویم، ترجیح می دهم که بارسا صعود نکند. یکی از مدعیان چمپیونزلیگ و حریف مستقیم ما هستند. دوست ندارم که دروغ بگویم. در لالیگا دوست دارم که بارسا ببازد چون یکی از رقبای هستند و در چمپیونزلیگ هم کمابیش همین است. ترکیب بی نظیری دارند. از نظر من اگر همه تیم های قدرتمند حذف شوند، بهتر است.”

شرایط بدنی و مصدومیت های فصل قبل:”سعی می کنم بیشتر مراقب تغذیه ام باشم و کمی وزن کم کرده ام. سعی می کنم که مانع از ان شوم که دچار مصدومیت شوم.”