مرجع خبری رئال مادرید : ال کلاسیکو خیلی زودتر از سوت داور، آغاز شده است. لالیگا تصمیم گرفته که رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر بازی را آغاز کند. دوست دارم بهانه جویی کنم اما این تصمیم که این بازی مهم در حالی برگزار شود که یک تیم چندین ساعت کمتر از حریف استراحت می کند.

در آن زمان پذیرفتیم که ال کلاسیکو 27 آذر برگزار شود چرا که تصور می کردیم که بازیهای آنوئتا و مستایا برای بارسا و رئال به یک اندازه مشکل هستند. به نظرم این نکته متناسبی بود. اما این که یک تیم کمتر استراحت کند هم باشگاه و هم هواداران رئال را عصبانی کرده است چرا که رئال باید 29 ساعت کمتر از مسی و رفقا استراحت کند. بارسا روز شنبه ساعت 20:30 در آنوئتا بازی می کند و رئال مادرید یکشنبه ساعت 23:30 در آنوئتا بازی خواهد کرد یعنی در زمان بازی رئال، بازیکنان بارسا در خانه با خانواده هایشان ناهار می خورند.

با این وجود، رئال مادرید زودتر از ساعت 12 شب از مستایا خارج نخواهد شد و هواداران ساعت دو تا سه بامداد به خانه هایشان می رسند آن هم فقط دو روز قبل از ال کلاسیکو. امیدوارم لالیگا این اشتباه را تصحیح کند و هر دو بازی در یک روز برگزار شود. در غیر این صورت به نظر خواهد رسید که یک طرف بیشتر از برنامه سود می برد…

توماس رونکرو