مرجع خبری رئال مادرید : رودریگو یا وینیسیوس؟ نشریات ورزشی برزیل و اطرافیان تیم ملی فوتبال این کشور در ابوبی این روزها با هم این بحث داغ را دارند. یکی از آنها ستاره روز فوتبال اسپانیا و بازیکن فیکس رئال مادرید است که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده، دیگری جایگایگاهش را در تیم زیدان از دست داد و بعد از اولین بازی ملی خود دیگر در لیست قرار نگرفته است.

لدیا کارمونا گزارشگر شبکه گلوبو برای بازی برزیل و آرژانتین می گوید:” در برزیل خیلی از وینیسیوس صحبت می شد چرا که قبل از پیوستن به رئال مادرید توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود و به اسطوره فلامنگو تبدیل شده بود. رودریگو اما در فوتبال برزیل بی ثبات بود و حتی حضورش در تیم بزرگسالان سانتوس هم نامشخص بود. این که خیلی سریع به موفقیت برسد و در پست غیر ایده آل خود یعنی سمت راست بدرخشد، برای همه یک شگفتی بود.”

ولیگنتون کمپوس از رادیو توپی هم در این باره می گوید :” انتظارات هواداران از وینیسیوس خیلی بیشتر بود و شاید به همین خاطر شرایط این روزهای بازیکن اسبق سانتوس یک شگفتی بود. وینیسیوس همیشه در رده های پایه برزیل و در باشگاهش درخشیده است. رودریگو اما مسیری بسیار آرام تر و کم صداتر را داشته است.فراز و نشیب برای بازیکنانی در این سن عادی است. اگر چند ماه دیگر اتفاقات امروز وینیسیوس برای رودریگو بیافتد، چه؟ آیا باید او را هم تحریف کنیم. رونالدو نازاریو هم شروع بی ثباتی در آیندهوون داشت و شروع رونالدینیو هم در پی اس جی خوب نبود. این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است رخ بدهد.

مارسل ریتزو از شبکه UOL می گوید:” وحشتناک است که سعی کنیم انی دو را مقایسه کنیم. انگار که در صورت تعریف از رودریگو بخواهیم از وینیسیوس انتقاد کنیم. .”

ماریو مارا از شبکه ESPN برزیل هم می گوید:”مقایسه اجتناب ناپذیر است. فوتبال همین است. وینیسیوس دریبل زن تر است و رودریگو تکنیکی تر . هر دو بی نظیر هستند و رئال مادرید باید از داشتن آنها خوشحال باشد. برایم خوشانید است که یادآوری کنم که همه تحسین هایی که این روزها از رودریگو می شود، فصل گذشته از وینیسیوس می شود. تفاوت این جاست که رودریگو حالا می تواند از تجربه وینیسیوس درس بگیرد.”