مرجع خبری رئال مادرید : ناچو مدافع میانی رئال مادرید در روز جهانی دیابت در شهرداری مادرید حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مدافع رئال از 12 سالگی با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

ناچو در مورد شرایط مصدومیتش و احتمال حضور در بازی بعدی رئال مقابل سوسیه داد گفت:” از شرایطم راضی هستم. نمی توانم زمان دقیقی مشخص کنم. اگر همه چیز خوب پیش برود هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه می شوم. نمی دانم چه زمانی برمی گردم اما در مراحل پایانی مصدومیتم هستم.”

بارسا با 29 ساعت بیشتر به ال کلاسیکو می رسد:” از هر تیمی بپرسید می گوید که دوست دارد به اندازه حریف استراحت داشته باشد.اما ما با تضمین و جدیت وارد این بازی می شویم. انگیهز زیادی داریم. دوست داشتیم که استراحت ما به اندازه حریف باشد اما به دنبال توجیه نیستیم و می خواهیم برنده شویم.”

خامس و بیل در رئال مصدوم بودند و به تیم ملی رفتند:” در مورد حرفه ای بودن این دو بازیکن که همیشه همه تلاششان را با  پیراهن رئال داشته اند، بحثی نمی کنند. اگر در تیم ملی هستند به این خاطر است که آماده بازی کردن هستند. ما امیدواریم که مصدوم نشوند و وقتی برگردند بتواندد با 100 درصد توانشان در کنار ما باشند.. بیل شخصیت نیورمندی دارد. بازیکنی است که همیشه می داند که انتقادهایی وجود دارد. او با جدیت شرایط را مدیریت می کند. اگر در حال حاضر در تیم ملی است، به این خاطر است که آماده است. هیچ بازیکنی اگر آماده نباشد به تیم ملی نمی رود. می خواهیم با 100 درصد آمادگی و با سلامتی برگردد.”

نست به بیل بیب عدلاتی میشود؟” نمی دانم که بی عدالتی می شود یا نه. همیشه او  مورد توجه است. حمایت هم تیمی ها و کادر فنی را دارد. امیدواریم که بازیهای خولی در تیم ملی داشته باشد و با آمادگی برگردد.”

شرایط تیم:”خیلی خوب هستیم. می خواهیم روی دور بازی با ایبار بمانیم. با اعتماد به نفس می توانیم آماده بازیهای پیش رو شویم.”

بازنشستگی ویا:”بازیکن بسیار بزرگی است. خوش شانس بودم که در کنارش در تیم ملی بازی کردم و برایش آرزوی موفقیت دارم.”