مرجع خبری رئال مادرید: پیکه مدافع میانی بارسا در این باره که این تیم 29 ساعت بیشتر از رئال برای ال کلاسیکو صحبت می کند گفت:” همیشه گلایه هایی وجود دارد. برنامه را چیده اند و همینی هست که هست. بازی ها باید طبق برنامه برگزار شوند. اگر برعکس بود، بارسایی ها اعتراض می کردند. بازیکنان عادت دارند که هر دو، سه روز یک بار بازی کنند و همیشه نگاه ویژه ای به بازیهای رئال و بارسا وجود دارد.”

وی در ادامه بیان کرد:”قطعا استراحت بیشتر تاثیرگذار است اما من ترجیح می دادم که به جای ساعات عصر در شب بازی کنیم. هر عکسی عادت خود را دارد. قطعا در بازیهایی بوده که ما کمرت از رئال استراحت کنیم. ما درخواست تعویق بازی را ندادیم. تباس، رئیس لالیگا پیشنهاد داد که بازی رفت در مادرید برگزار شود و بعد از ان قرار شد که بازی در روز 27 آذر برگزار شود. ما اعتراضی نداشتیم. اگر ال کلاسیکو در روز 4 آبان هم برگزار می شد، مشکلی پیش نمی آید. در ان لحظه خاص مردم از پلیس ناراحت بودند اما در نیوکمپ هیچ اتفاقی نمی افتاد، همان طور که قبلا هم اتفاقی نیافتاده است.”

ازدواج راموس:” من دعوت نشدم اما مشکلی نیست. در تیم ملی نبودم و انتظار هم نداشتم که دعوت شوم. این طور نیست که هدف زندگی من رفتن به مراسم ازدواج این و آن باشم. اما او را به مسابقات تنیس جام دیویس دعوت کردم. از هیچ کسی دلخوری ندارم. هیچ خشم یا حسادتی نسبت به دیگران ندرام. هر کسی نظری دارم.شاید در ابتدا رابطه ام ب راموس خوب نبود اما در حال حاضر مشکلی نیست. وقتی که در روسیه از تیم ملی خداحافظی کردم و راموس یک سخنرانی بی نظیر برایم داشت خیلی احساساتی شدم چرا که ما یک خانواده بزرگ هستیم.”

آربلوا:”شماره تلفنش را ندارم اما مشکلی نیست. در مورد من هم نظراتی داده است.”

زمانی که با اسم بردن از کوین رولدان، خواننده مراسم کنسرت رونالدو، رئالی ها را مسخره کرد:”چطور بود؟ راستش از ماه مارس در دلم مانده بود که  آن را بگویم. برای گفتن آن جمله (با کوین رولدان همه چیز شروع شد) حتی از بردن چمپیونزلیگ هم بیشتر انگیزه داشتم. یادم است که در همان شب رئال مقابل اتلتیکو با نتیجه چهار بر صفر باخته بود. قبل از بازی برای کاسیاس نوشتم”امیدوارم چهار گل بخورید. امیدوارم تو گند نزنی اما تیمت چهار گل بخورد.” و با نتیجه چهار بر صفر باختند. این رویایی بود. سعی کردم بعد از بازی به او پیام بدهم اما خیلی عصبانی بود و جوابم را نداد.”