مرجع خبری رئال مادرید : خامس رودریگز به بهانه مصدومیت هفته ها بود که در رئال بازی نمی کرد اما در روزهای اخیر بدون مشکل با کلمبیا تمرین کرده بود.

خامس در آخرین تمرین تیم ملی کلمبیا مقابل پرو مصدوم شد و ممکن است چندین ماه از میادین برمی گردد. خامس قرار است که برای مداوا به مادرید برگردد تا زیر نظر پزشکان رئال مورد درمان قرار بگیرد هر چند که به نظر می رسد که این مصدومیت می تواند پایان کارش در رئال باشد. هواداران رئال از همین که او در رئال خودش را به مصدومیت می زد و به تیم ملی رفت، شاکی بودند چه برسد به حالا که در تیم ملی مصدوم شده و شاید چندین ماه از میادین دور باشد.

خامس در شروع فصل به نقطه امید تبدیل شده بود. بازیکن کلمبیایی در تابستان مورد توجه زیدان قرار نداشت اما نتایج ضعیف تیم در پیش فصل، ناتوانی در جذب پوگبا و کمبود هافبک باعث شد که ماندنی شود. خامس در چند بازی شروع فصل نمایش خوبی از خود ارائه داده بود . او قبل از بازیهای ملی قبلی مقابل گرانادا گل زد. او با نظر کی روش از لیست تیم ملی خط خورده بود و به همین خاطر به بازیهای ملی نرفت.

زیدان تصمیم گرفت که از او در ترکیب بازی با مایورکا استفاده کند اما خامس شب ضعیفی داشت تا پس از آن دیگر در ترکیب رئال قرار نگیرد. هیچ کس نمی داند که داستان این مصدومیت مرموز چه بوده که مانع از حضورش در بازیهای رئال شده اما مانع از حضورش در تیم ملی نشده است. به هر صورت او به تیم ملی رفت و حالا در بازیهای بعدی رئال هم حضور نخواهد داشت تا به نظر برسد که او یکی از بزرگترین ناامیدی های فصل برای هواداران رئال مادرید است.